Tidsam Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har avinstallerat mitt nu Kom till blacklist nummer 7 kanske, får se om man orkar spela det igen någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Hur i hel-ete trimmar man bilarna!? Min bil Edit: stor bild Redigerad 27 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Du går in på "Preformence" (stavning?) när du ska trimma bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Såååå roligt spel har haft det sen torsdags på realesen.. just nu kör jag en porsche cayman, som jag vann den e så snygg jag har en bounty på över en miljon, och e på blacklist 9 har inte tröttnat på detta, tycker det e roligare hela tiden!! MEN, man skulle kunna styla lite bättre, iallafall som på underground 1, fast bättre lägger in en bild på nån bil sen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Såååå roligt spel har haft det sen torsdags på realesen.. just nu kör jag en porsche cayman, som jag vann den e så snygg jag har en bounty på över en miljon, och e på blacklist 9 har inte tröttnat på detta, tycker det e roligare hela tiden!! MEN, man skulle kunna styla lite bättre, iallafall som på underground 1, fast bättre lägger in en bild på nån bil sen .. Kan du inte lägga upp en bild på din porsche? älskar dom bilarna asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 jag har en bounty på över en miljon, och e på blacklist 9 Jag har en bounty på över tre miljoner och är på Blacklist 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Du går in på "Preformence" (stavning?) när du ska trimma bilen. Mjaoså jag har TRIMMAT HUVET AV BILJHÄVELN! Redigerad 27 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Mm, men allt är ju låst!?!? Kanske måste vinna fler race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kanske måste vinna fler race Mm märkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Need for speed most wanted var inte så svårt som jag trodde tog mig 5 dar att klara det ps tack för all hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har just slagit Kaze tror ja hon heter(#7)... Spelet äger hårt...mycke bättre än NFSU1 o NFSU2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kör en porsche som jag van lägger i sita växeln i 280-290 Bara?Vann du den av Baron eller?? Min går ju i 310 iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ligger på plats 3 har en bounty på typ 5,6milj kör Carrera Gt och C6 som tvåa och bounty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Klarade spelet igår och fick det i julklapp. Så det gick ganska snabbt. Körde med en VW Golf hela tiden. Har ca 12 mille i bounty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Klarade spelet igår och fick det i julklapp. Så det gick ganska snabbt. Körde med en VW Golf hela tiden. Har ca 12 mille i bounty. Körde du igenom helaspelet me en Golf Gti? Ouuh, mycket överblivna pengar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tja.... e det någon som vet ett bra program som man kan ta printscreens med eller??skulle va schysst om ni kunde lägga in en länk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tja.... e det någon som vet ett bra program som man kan ta printscreens med eller??skulle va schysst om ni kunde lägga in en länk.. Print Screen och klistra in i Paint? Fraps använder jag, och skulle gissa på att Pani eller någon kommer att rekommendera Grabby, så det struntar jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Japp... thank u Med Fraps kunna man ju bara spela in 30 sek utan registrering...finns det inget annat program som man kan spela in hur länge som helst utan registrering?? Redigerad 6 januari, 2006 av dulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Japp... thank u ööö en liten fråga bara: Jag tänkte spela in ett lopp på film så då tröck ja på hotkeyn o sen när loppet var slut så skulle jag kolla på filmen men då var den bara 27 sek lång... kan filmerna bara vara 27 sek lång eller? Tror man måste ha registrerad version av det för att kunna spela in längre filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tror man måste ha registrerad version av det för att kunna spela in längre filmer. Jäpp, med test-ersionen kan man bara spela in 30sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts