HOWHOW Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tkr att spelet suger. Har EA rökt på eller? Man kan ju inte göra ett bra streetracingspel som utspelar sig i dagsljus. Det finns ju nästan inga stylingmöjligheter alls heller. Usch och blä, åter till NFS:High Stakes/Road Challenge. Vad är det för fel på dagen då? Man vill ju få polisen efter sig så då är det ju inget fel att köra på dagen. Det finns tillräckligt många, det är ju mer fokuserat på racingen i det här spelet, vilket jag tycker var jävligt bra! Vilken plats ligger ni på i Black List? Ligger på plats nio, har inte kommit så långt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vilken placering ligger man på om man har slagit Evo Lancern och Mustangen? tror det är där jag ligger... 31% iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vilken plats ligger ni på i Black List? Ligger på plats nio, har inte kommit så långt än. Plats 1. Synd bara att spelet är så jävla tråkigt i längden, samma sak om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Plats 1. Synd bara att spelet är så jävla tråkigt i längden, samma sak om och om igen. Meh to meh to Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Jag tycker det blir roligare hela tiden..favorit "race" är att leka med snutarna.. jag e på blacklist 10.. så spela jag mot poliser, tid:12minuter Belöning:95000 staten:120000 Redigerad 27 november, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Om man hoppar över något race med någon av de andra killarna, kan man då senare gå tillbaka och göra dom? Eller kan man få 100% i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Om man hoppar över något race med någon av de andra killarna, kan man då senare gå tillbaka och göra dom? Eller kan man få 100% i alla fall? Japp det kan man, klicka på B inne i spelet och neråt bara så går du tillbaka till dom du utmanade och slog förr. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Japp det kan man, klicka på B inne i spelet och neråt bara så går du tillbaka till dom du utmanade och slog förr. (:!!! Tilläggas kan att jag spelar på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Tilläggas kan att jag spelar på PS2. (:!!! Okej, men gå in på blacklisten och tryck neråt då, det borde fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag har köpt Black Edition o då står det att man kan köra en Camaro SS. Nån annan som har black edition o vet hur f*n man ska göra för att kunna köra den bilen?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag har köpt Black Edition o då står det att man kan köra en Camaro SS. Nån annan som har black edition o vet hur f*n man ska göra för att kunna köra den bilen?? (:!!! I quick race, när du ska välja bil, trycker du upp eller ner, tills du kommer till bilarna som kallas "Bonus", där ska den finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Noo.. kan man inte styla den? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ligger på plats 7, ska möta Ming snart, men fy fan vad jobbiga race det är.. Jag har RX8 vad har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag kör en porsche som jag van (:!!! lägger i sita växeln i 280-290 har klarat 35% håller på me 9:an på listan har 600.000 i bounty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag kör en porsche som jag van lägger i sita växeln i 280-290 har klarat 35% håller på me 9:an på listan har 600.000 i bounty Vart byter man till km/h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vart byter man till km/h? Options - gameplay - välj metric (vet itne vad de kallar inställningen... lek med de som finns där tills du hittar det). Jag kör med (obs, har bara klarat av 33% och nr 10 på blacklist.. så jag har inte kommit så långt): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vart byter man till km/h? Du ska byta någon inställning där så att den står på 'Metric' kommer inte ihåg vad den heter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Du ska byta någon inställning där så att den står på 'Metric' kommer inte ihåg vad den heter dock. Har ju Pain To ThE MaX redan sagt för sjutton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Checka min bounty... De tog tid :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Checka min bounty... De tog tid :"> Hur har du fått camaron att kö me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts