Tiger Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Heter det? Vem bestämde det? Bevis nog? Klicka. Första gången jag använde Susning.nu. Nog för att det inte var ett direkt svar på frågan, men kanske indirekt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vafan halva den här tråden har NI pratat om axel..eh.. fan.. On-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Bevis nog? Klicka. Första gången jag använde Susning.nu. Nog för att det inte var ett direkt svar på frågan, men kanske indirekt eller nåt. Det var inte det jag menade. Men vem BESTÄMDE att vi skulle kalla Axis för Axel? Det heter ju inte Axel. Det heter Axis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det heter ju inte Axel. Det heter Axis. Axis betyder axel, så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag tror att NFS: MW släpps den 5 eller 6 nov, är inte helt säker. Jag har hört att det ska släppas då iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nice one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag tror att NFS: MW släpps den 5 eller 6 nov, är inte helt säker. Jag har hört att det ska släppas då iallafall På eagames ås står det: Releasedatum: Ej faställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 På eagames ås står det: Releasedatum: Ej faställt Ea-games behöver ju inte heller veta allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ea-games behöver ju inte heller veta allt Det är dom som gör spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Det är dom som gör spelet. OMFG Jag måste nog sova :"> Tänkte på butiken "Game" när jag läste Ea-games :"> Redigerad 8 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kan nu säga att Ea-Games har satt ett datum på konsolerna:Ps2 Pc &nån ej fastställt till: Xbox 360, Xbox, PSP O`kanske mer Jaja releasedatum för dom nämnda konsolerna är 3 September alltså inte allas långt ifrån dagen idag Jippi , hoppas det är ett spel som går upp till allas förväntningar, och int ebli når man blir sur över nåt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag får rysningar när jag ser det.. (:!!! fy f*n va grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kan nu säga att Ea-Games har satt ett datum på konsolerna:Ps2 Pc &nån ej fastställt till: Xbox 360, Xbox, PSP O`kanske mer Jaja releasedatum för dom nämnda konsolerna är 3 September alltså inte allas långt ifrån dagen idag Jippi , hoppas det är ett spel som går upp till allas förväntningar, och int ebli når man blir sur över nåt (:!!! Www.needforspeed.se, en väldigt bra sida.. Releasedatum Game Boy Advance™: Ej fastställt GameCube™: 2005-11-03 Nintendo DS: Ej fastställt PC DVD: 2005-11-03 PlayStation®2: 2005-11-03 PSP: Ej fastställt Xbox®: 2005-11-03 Xbox®360: Ej fastställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jäkla grymt asså! ska lätt köpa!.... Off-Topic: Någon som vet vad låten heter i "Hit The Streets" trailern, han säger typ "WICKED!" sen börjar låten... ....nån som vet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hehe jag får magsår när jag tänker på det här spelet.. pirrar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Wörd.. leta i buskar efter ps2-versionen. Köp mitt Dms 4 Pro, som jag har till salu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har spelat det demot idag på Xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Köp mitt Dms 4 Pro, som jag har till salu! Hehe nej tack har redan ett bra chipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nån som vet vilka bilar som är bekräftade i spelet? har sett några som verkar instressanta: Porsche Carrera GT, BMW(nån 3 serie) och en ferrari(tror jag) Mustang. nån som sett nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nån som vet vilka bilar som är bekräftade i spelet? har sett några som verkar instressanta: Porsche Carrera GT, BMW(nån 3 serie) och en ferrari(tror jag) Mustang. nån som sett nån mer? BMW är ju bara för bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts