Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ursäkta storleken, vart fuckat. Lotus Elise. Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ursäkta storleken, vart fuckat. Lotus Elise. Vafan? du kör i megaupplösning, men du har inte äns kantutgämning på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Wiee http://hem.bredband.net/sodlei/nfsmw-wiee.jpg (ursäkta storlek, men orka förminska sånna här vackra bilder ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Vill ha. Redigerad 22 november, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 En fråga, är det bättre styling på det här spelet än på underground 2? Har fått tillbaka min dator nu, äntligen, så nu kan jag skaffa det med. Tjoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) EDIT: Skulle bara testa... Redigerad 22 november, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Vafan? du kör i megaupplösning, men du har inte äns kantutgämning på Tack Drewek Jo! Det var såhär, ja skulle ju ta screen så jag drog upp alla grafikinställningar, 1600x1280 råkade slinka med utan att jag tänkte på det. Men vill du ha en ny? Då kan du få det HOWHOW: Det är skönare grejer enligt mig. Bättre vet jag ej, det är ju samma performance saker. Det är ju det som gör bilen bättre i sig. Redigerad 22 november, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 FYFAN VA NFS MW SUGER! Det går inte att starta utan att han ska stå å burna i 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 HAHAHAHHAHAHAHA alltid lika underhållande att läsa dina komentarer. Ja jag hade älskat Grand Turismo, men jag äger ej ett ps2. Jag Säger min åsikt om hur mkt jag hatar aluvingar, neon, klistermärken och klarlackat kolfiber hur mkt jag vill, och jag kan ju säga dig att hur mkt du önskar att jag har dålig smak så är det ej så. Snarare så att jag har jävligt bra smak.har hjälpt ett gäng olika kompisar att styla deras bilar, och jag hade åsikter om vad som var snyggt och inte snyggt på farsans bil när han byggde den (då var jag 9 år). och jag får hela tiden beröm för att jag har ett bra öga för design. Tror du att bilstyling bara kretsar runt den typ av styling som du ser i Nfs U,U2,MW och i FnF-filmerna så kan jag inte mer än skratta högt som fan åt dig. FnF-styling är bara en ful trend som aldrig var riktigt inne och som tur är håller på att dö ut helt. det är bara sånna kids som du som bara upplever bilar i film och spel som håller trenden vid liv. Remember... Less is more! Ace: Den porschen gillar jag det är så det ska se ut En fråga: När påstod jag överhuvudtaget att du har dålig smak? Jag sa att du kritiserar andras smak. Anser att det inte finns något sådant som dålig eller bra smak... Det jag hade förstått var att du ogillade all form av styling. Jag kan hålla med dig om att takscoop är löjligt, men nya huvar, lysen och kofångare är ett måste, och envinge likaså... Ogillar dock de ALLRA största... Sänkningar o maffiga fälgar gillar jag (dock skabilen vara brukbar)... Har photoshoppat om en bil tidigare. En volvo 240... Den e inte färdig ännu... Ska slänga ditlite annorlunda fälgar. Tycker att den är lite lagom: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 En fråga: När påstod jag överhuvudtaget att du har dålig smak? Jag sa att du kritiserar andras smak. Anser att det inte finns något sådant som dålig eller bra smak... Det jag hade förstått var att du ogillade all form av styling. Jag kan hålla med dig om att takscoop är löjligt, men nya huvar, lysen och kofångare är ett måste, och envinge likaså... Ogillar dock de ALLRA största... Sänkningar o maffiga fälgar gillar jag (dock skabilen vara brukbar)... Har photoshoppat om en bil tidigare. En volvo 240... Den e inte färdig ännu... Ska slänga ditlite annorlunda fälgar. Tycker att den är lite lagom: Ska jag vara ärlig så ser den för jävlig ut.. Jag har hållt på med PS ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ska jag vara ärlig så ser den för jävlig ut.. Wôrd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 FYFAN VA NFS MW SUGER! Det går inte att starta utan att han ska stå å burna i 5 minuter Då får du fixa manuell låda och ha hög växel i så slipper du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nya Imprezan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 En fråga: När påstod jag överhuvudtaget att du har dålig smak? Jag sa att du kritiserar andras smak. Anser att det inte finns något sådant som dålig eller bra smak... Det jag hade förstått var att du ogillade all form av styling. Jag kan hålla med dig om att takscoop är löjligt, men nya huvar, lysen och kofångare är ett måste, och envinge likaså... Ogillar dock de ALLRA största... Sänkningar o maffiga fälgar gillar jag (dock skabilen vara brukbar)... Har photoshoppat om en bil tidigare. En volvo 240... Den e inte färdig ännu... Ska slänga ditlite annorlunda fälgar. Tycker att den är lite lagom: Rutten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Yesss, nu e det fixat!! need for speed most wanted finns i min samling på torsdag!! bytade in NFSU2 & Spliner Cell Chaos Theory på EB games.. ska dit på morronen när dom öppnar, 10.00. e ledig varje tors spela hela dan MEN,igår så bröt jag mitt lilfinger så det e precis att jag kan hålla en PS2 kontroll men bekvämt äre inte men all smärta går att motstå för NFS MW Redigerad 22 november, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 bytade in NFSU2 & Spliner Cell Chaos Theory på EB games.. Vad får man för NfsU 2 på EB?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ska jag vara ärlig så ser den för jävlig ut.. Jag har hållt på med PS ett tag nu Jag vet. Men det är idén jag syftade på... Lysen från Cadilac Escalade där fram, huv i Volvo 850-stil, bortplockade bakdörrar, lexuslysen bak, moderna kofångare och en clean realcar-orange färg... Bilden ska göras om lite (Ny kofångare bak, och omgjord lack). Håller på med en Volvo Valp också... Har dock inte hunnit så långt... Gjort om rutan, plockat bort den urfula bagdörren o lite mer... Här får ni i alla fall en lite tidigare bild på 240'n, där färgen inte är lika fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Vad får man för NfsU 2 på EB?? Vet inte.. gjorde det erbjudandet "byt in 2 spel,lägg till 299:- & spelet e ditt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag vet. Men det är idén jag syftade på... Lysen från Cadilac Escalade där fram, huv i Volvo 850-stil, bortplockade bakdörrar, lexuslysen bak, moderna kofångare och en clean realcar-orange färg... Bilden ska göras om lite (Ny kofångare bak, och omgjord lack). Håller på med en Volvo Valp också... Har dock inte hunnit så långt... Gjort om rutan, plockat bort den urfula bagdörren o lite mer... Här får ni i alla fall en lite tidigare bild på 240'n, där färgen inte är lika fel... Alltså, det var ju inte det. Utan det passade inte in alls, olika nyans o massa skit. Det var bara fel helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Då får du fixa manuell låda och ha hög växel i så slipper du det Men man har ju ingen koppling? Man får förskräcklig acc då.. hmm. Vet du hur man ställer in "dead zone" på en ratt i NFSMW? Fanns på NFS Hot Prsiut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts