bogart Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kan någon berätta om det här spelet? Är det som Nfsu2 fast det är poliser också? Kör man streetrace på natten och på dagen? Det är som Underground 2 fast i MW kör man sportigare och lyxigare bilar.. man rejsar på dagen.. och jaa det finns poliser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Är det "Freeride" i spelet? Som på underground 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Är det "Freeride" i spelet? Som på underground 2? Aaa det är det.. fast de heter något annat tror jag Någon som har varvat det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 En av mina bilar, inte kommit så långt. Ska färgen vara så matt förresten, eller har jag för dåligt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 En av mina bilar, inte kommit så långt. Ska färgen vara så matt förresten, eller har jag för dåligt grafikkort? 1. Du kanske har en matt lack 2. Ändrat i grafikiställningarna nått av dom 2 skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 En av mina bilar, inte kommit så långt. Ska färgen vara så matt förresten, eller har jag för dåligt grafikkort? Det kanske finns olika typer av färg så som metalic och pelamor som det fanns på Undreground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 En av mina bilar, inte kommit så långt. Ska färgen vara så matt förresten, eller har jag för dåligt grafikkort? Finns Gloss, Metallic och Custom tror jag. Men grafiken är nog inte den bästa, även om du har gloss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 1. Du kanske har en matt lack 2. Ändrat i grafikiställningarna nått av dom 2 skulle jag tro Jag har en röd färg som finns i "Custom", men jag undrade bara om mitt grafikkort var för klent, eftersom jag testade att ställa ner alla inställningar när jag hade en annan silverfärgad bil, och den blev äckligt grå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Det finns "glansig" färg i Custom, men i den nedre högra raden finns det matt färg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Förra bilen Nu är det Impreza som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 http://www.hoppinjohns.com/cgi-bin/..imagesRiceInBowl.jpg Om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 *Bild* Om ni fattar Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad menar du med det? Rice. Sök ricer på google så fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Förra bilen Nu är det Impreza som gäller Najs bil Inte länge kvar nu till julafton.. om jag har tur så får brossan det på sin födelsedag, nästnästa torsdag så jag kan prova lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Mustangen med nya delar. Såsom kjolpaket o vinge t.ex. Och fälgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Här är min fina Lexus http://img269.imageshack.us/img269/1625/mysupecar22mn.jpg och min fina bmw m3 http://img269.imageshack.us/img269/7585/bmwm32fw.jpg och min finaste bil http://img37.imageshack.us/img37/665/ohhfyfanvasnygg25xc.jpg Redigerad 21 november, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Lexus Favorit bilen typ bogart: Ok kan man få snuten efter sig på "Freeride" med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 bogart: Ok kan man få snuten efter sig på "Freeride" med eller? Jag svarar åt honom: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Lexus Favorit bilen typ bogart: Ok kan man få snuten efter sig på "Freeride" med eller? Ja det kan man. Men om du ville veta det från han så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ursäkta storleken, vart fuckat. Lotus Elise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts