Tidsam Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Har två frågor 1. Jag kan inte få mer än 3 stjärnor i heat, varför? 2. Grafiken ser annorlunda ut på era bilder den är mer verklig eller vad man ska säga, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Har två frågor 1. Jag kan inte få mer än 3 stjärnor i heat, varför? 2. Grafiken ser annorlunda ut på era bilder den är mer verklig eller vad man ska säga, varför? 1. Du måste komma längre fram i spelet. 2. Du har antagligen lägre grafikinställningar än vad vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jakten har pågåt i 15 minuter i bilden och 43 cops har fått ett snedstreck och 32 har fått ett kryss. Vad betyder dessa grejer egentligen? Känner någon igen bilen? Vem den kommer ifrån F*n vilken skön grafik osv. Fråga 1: vad måste man ha i burken för att lira på hög grafik ??? Fråga 2: Vilket blir bästa köp tror ni PC eller PS2 ??? @Bosse. Snygg supra du har där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 1. Du måste komma längre fram i spelet. 2. Du har antagligen lägre grafikinställningar än vad vi har. Grejen är den att jag har testat högsta inställnignar i options blir precis likadant i menyn men inte när man kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Kommer grafiken förbättras till Xbox 360 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Min supra! http://img458.imageshack.us/img458/1980/namnls0hr.jpg Snälla, citera inte bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Min supra! *bild* Snälla, citera inte bilder. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Fortsätt så här grabbar, vill se mer bilder, längtar tills jag själv köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Fortsätt så här grabbar, vill se mer bilder, längtar tills jag själv köper det W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Min lilla gullplutt http://img502.imageshack.us/img502/502/gullplutt6uq.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Har inte låst upp så mycket i Career mode så min IS300 är inte så snygg än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ungefär så här ser min bil ut i verkligheten... fast 19 år äldre och utan styling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Det sämsta med detta spelet är alla fula överstylade bilar. Speciellt dom man möter vid dom vanliga racen, typ neongröna Audi TT med rosa vinyler och bodykits som sticker ut 1 meter från bilen i varje riktning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Min lilla gullplutt http://img502.imageshack.us/img502/502/gullplutt6uq.th.jpg Det där är snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Måste än en gång visa min Mustang Hummler, nej grafiken är precis samma, det är därför dom släpper en ny konsol. Edit: Kom på att den inte ser ut så där nu, återkmr. Redigerad 21 november, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Hummler, nej grafiken är precis samma, det är därför dom släpper en ny konsol. Hmm, undrade över om dom ändrar grafiken till mycket bättre eller bara förfinar den lite.. ajja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Tycker spelet är roligt till en början men när man är på 5-6e plats på blacklist så har man tröttnat.. bilarna och omgivningen är helt okej.. men det var mer känsla i Underground 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kan någon berätta om det här spelet? Är det som Nfsu2 fast det är poliser också? Kör man streetrace på natten och på dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts