Bosse Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Min Supra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Min Supra... Fan va förvånad man blev över färgvalet Bosse Min Carrera GT. http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/Untitledfffffffdfdf1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Fan va förvånad man blev över färgvalet Bosse Tihi, jag tyckte den blev grann (: Edit: btw, din vart fin. Den låter ju så jävla gött, irl alltså. I spelet låter den ju fräckt oxå men bättre irl Redigerad 20 november, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Någon? Kan man välja svårighetsgrad på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jakten har pågåt i 15 minuter i bilden och 43 cops har fått ett snedstreck och 32 har fått ett kryss. Vad betyder dessa grejer egentligen? Känner någon igen bilen? Vem den kommer ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Streck = Krockat Kryss = Kvaddat Najs btw.. AntiClimax, nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 SATAN vad vackra bilar!! föll för "Eclipse" Direkt!! det e min favobil men många andra fina med, t.ex. Porsche Carrera GT.. fin som fan.. jag ska köpa detta till PS2 sen..på torsdag om jag inte har fel för mig? så ska jag styla några skönheter och lägga in här!!! fortsätt lägga in bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jakten har pågåt i 15 minuter i bilden och 43 cops har fått ett snedstreck och 32 har fått ett kryss. Vad betyder dessa grejer egentligen? Känner någon igen bilen? Vem den kommer ifrån Är det inte Cross bil? snuten? ser så ut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag har ej stött på Cross än, lirat 26 procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Jag har ej stött på Cross än, lirat 26 procent. Han kommer när du har 5 i heat, har jag för mig. Rätta mig om jag har fel. Redigerad 20 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 .ah okej, jag följer råd o parkerar min Mustang då man har för mkt heat. Skiftar mellan Mustang och Chevrolet SC eller nått sånt, tidig bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vann en Cayman S på pink slips och har ändrat den lite efter det, såg förjävlig ut Vad tycks? aKi: Det är inte Cross bil, det är en på blacklist's bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 aKi: Det är inte Cross bil, det är en på blacklist's bil.. Då är det väll en ommålad rx8 kommer inte ihåg vem som körde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Vann en Cayman S på pink slips och har ändrat den lite efter det, såg förjävlig ut Vad tycks? aKi: Det är inte Cross bil, det är en på blacklist's bil.. Kan ma n vinna bilar? Pink slips? Hur vinner man bilar? Redigerad 20 november, 2005 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Min nya Porsche. http://img306.imageshack.us/img306/1417/untitled17gn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Någon som kan lägga ut sina savegames på internet så man kan laddaner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topman1 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hur fick ni igång NFS:MW ??? Får inte igång mitt:( Tack på Förhand. Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hej, välkommen till GTAsajtens forum! Tror tyvärr inte vi kan hjälpa dig med det här. Eftersom spelet inte är släppt i Europa ännu så gissar jag på att du har laddat ned det = WareZ (olagliga kopior av spel, osv). Och alla uppmaning, förfrågan och hjälp relaterat till WareZ är förbjudet här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Här är min cobalt http://img340.imageshack.us/img340/7793/cobalt9jz.jpg Asså kan need for speed most wanted lagga på en sådan här dator om man sku ha på {1024x768} grafik kvalite [-------------- ] Amd Athlon 64 3000+ GeForce 6600Gt 128mb 512mb ddr ram Redigerad 20 november, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts