MyStiC Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 .aki, tack för hjälpen på MSN.. har du klarat hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 .aki, tack för hjälpen på MSN.. har du klarat hela? WIE nemas problemas! Är 2:a på Blacklist. Spelat som en jävla galning! AVTRÅD: Den som kommer hem till mig med en kebabtallrik utan sallad och med mildsås får 100kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 AVTRÅD: Den som kommer hem till mig med en kebabtallrik utan sallad och med mildsås får 100kr Vart bor du?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 WIE nemas problemas! Är 2:a på Blacklist. Spelat som en jävla galning! AVTRÅD: Den som kommer hem till mig med en kebabtallrik utan sallad och med mildsås får 100kr Kan du skriva en lista där det står vilka bilar alla Blacklistare har, Från Baron till Razor? Annars... Är Barons porche värd en Pink Slip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag läste någonstans att man kanske skulle kunna lägga in egen musik i spelet vet någon om detta kanske är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ska nog köpa detta spel till XB 360. SÅ jag undrar om man kan väja svårighetsgrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Förutom att huven såg allmänt konsit ut. Och luftintag på taket är så jävla fult så man kan spy på (av den anledningen att det inte fyller någon funktion, vad är det i kupén som behöver kylning? föraren? HATA HATA HATA), och vingen var inte heller snygg, stämmer inte överäns med resten av bilen ett dugg. Så var den snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Förutom att huven såg allmänt konsit ut. Och luftintag på taket är så jävla fult så man kan spy på (av den anledningen att det inte fyller någon funktion, vad är det i kupén som behöver kylning? föraren? HATA HATA HATA), och vingen var inte heller snygg, stämmer inte överäns med resten av bilen ett dugg. Så var den snygg Aww.. Får väll skrammla ihopp en fin bil till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hum... Är NFS bättre än Mid Night Club 3 Dub Edition? Men, JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Förutom att huven såg allmänt konsit ut. Och luftintag på taket är så jävla fult så man kan spy på (av den anledningen att det inte fyller någon funktion, vad är det i kupén som behöver kylning? föraren? HATA HATA HATA), och vingen var inte heller snygg, stämmer inte överäns med resten av bilen ett dugg. Så var den snygg Tycker du kan knipa igen... Spelet handlar om at styla bilar, och om du ogillar det kan du gå till Gran Turismo tråden... Det enda du har gjort på den här tråden har varit att klaga på att alla andra än just du har dålig smak och att allt alla andra gör är fult. Du förstår dig inte på bilstyling, och då ska du hålla dig undan från NFS:MW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nu vill jag lånelilåna den här tråden. Jag har installerat det första Underground igen i väntan på MW. Men det känns lite jobbigt att spela om allt, så jag tänker fuska så jag kan bygga min gammla bil ( ). Problemet är att dem fusk jag har testat inte vill fungera. Jag har även sökt efter Trainers, men inga bra resultat där heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Le Porsche. http://img495.imageshack.us/img495/1696/untitled17gh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nu vill jag lånelilåna den här tråden. Jag har installerat det första Underground igen i väntan på MW. Men det känns lite jobbigt att spela om allt, så jag tänker fuska så jag kan bygga min gammla bil ( ). Problemet är att dem fusk jag har testat inte vill fungera. Jag har även sökt efter Trainers, men inga bra resultat där heller. Sök efter sparningar. Det tänkte jag göra till Underground 2.. Men jag hittar inte vart man ska lägga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Tycker du kan knipa igen... Spelet handlar om at styla bilar, och om du ogillar det kan du gå till Gran Turismo tråden... Det enda du har gjort på den här tråden har varit att klaga på att alla andra än just du har dålig smak och att allt alla andra gör är fult. Du förstår dig inte på bilstyling, och då ska du hålla dig undan från NFS:MW. HAHAHAHHAHAHAHA alltid lika underhållande att läsa dina komentarer. Ja jag hade älskat Grand Turismo, men jag äger ej ett ps2. Jag Säger min åsikt om hur mkt jag hatar aluvingar, neon, klistermärken och klarlackat kolfiber hur mkt jag vill, och jag kan ju säga dig att hur mkt du önskar att jag har dålig smak så är det ej så. Snarare så att jag har jävligt bra smak.har hjälpt ett gäng olika kompisar att styla deras bilar, och jag hade åsikter om vad som var snyggt och inte snyggt på farsans bil när han byggde den (då var jag 9 år). och jag får hela tiden beröm för att jag har ett bra öga för design. Tror du att bilstyling bara kretsar runt den typ av styling som du ser i Nfs U,U2,MW och i FnF-filmerna så kan jag inte mer än skratta högt som fan åt dig. FnF-styling är bara en ful trend som aldrig var riktigt inne och som tur är håller på att dö ut helt. det är bara sånna kids som du som bara upplever bilar i film och spel som håller trenden vid liv. Remember... Less is more! Ace: Den porschen gillar jag det är så det ska se ut Redigerad 20 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Du får ändå räkna med att alla inte tycker som du. Så sluta hacka på dom så oerhört mycket, han kanske gillar stylingen. Påminner mig nästan om våran SOlärare, "Alla som inte tycker som jag gör är idioter". FnF-styling kanske är ful enligt dig och några kompisar, men det finns säkert nån annan som gillar den sortens styling, så sluta nervärdera sånt du inte gillar bara för att du tycker illa om det. Låt dom tycka som dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Smaken är som baken... Om folk vill styla sina bilar så får dem göra det, vill man inte det så behöver man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ace: Den porschen gillar jag det är så det ska se ut Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Heh.. jag tycker precis som KalleR Stilrent ftw. Och visst får man säga vad man tycker - men vi får itne glömma att spelet och har en smak. "the more the better". Mera kladd och mera blingbling = mer styling poäng i nfsmw. Nu ska vi inte starta ett tredje världskrig om vem som har rätt. Btw, har precis börjat spela spelet.. hur tjänar man pengar egentligen? Vill upgradera bilen för att kunna vinna över nr. 15.. men med catchup är det nästan omöjligt med den bil jag har (ja.. jag suger.. men liksom.. nfs och skill?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Mustang GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts