Ante_freeman Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 * Aston Martin DB9 * Audi A4 3.2 FSI quattro * Audi TT 3.2 quattro * Audi A3 3.2 quattro * BMW M3 GTR * Cadillac CTS * Chevrolet Corvette C6 * Chevrolet Corvette C6R * Dodge Viper SRT-10 * Fiat Punto * Ford GT * Ford Mustang GT * General Motors Cadillac CTS * General Motors Cobalt SS * Lamborghini Murcielago * Lamborghini Gallardo * Lexus IS300 * Lotus Elise * Mazda RX-7 * Mazda RX8 * Mercedes-Benz CLK 500 * Mercedes-Benz SL500 * Mercedes-Benz SL65 AMG * Mercedes-Benz SLR McLaren. * Mitsubishi Lancer EVO VIII * 2006 Mitsubishi Eclipse GT * Pontiac GTO * Porsche 911 Carrera S * Porsche 911 GT2 * Porsche 911 Turbo S View * Porsche Cayman S View * Porsche Carrera GT View * Renault Clio V6 * Subaru Impreza WRX STi * Toyota Supra View * Vauxhall Monaro VXR * Volkswagen Golf V Inte å vara negativ men är det alla bilar ??? Jag såg ingen nissan skyline :'( Min dröm bil finns inte med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Har PC samma grafik som på PS2 eller har Pc bättre ? eftersom ... Racingspel e skönare på ps2 tycker jag . Alla pc-spel har i allmänhet bättre grafik än samma spel på PS2. Även xboxen har bättre grafik än Ps2:an. Men grafiken är inte allt, tycker du att det känns skönare att spela på PS2 så köp NFS:MW till ps2. @KalleR: Den porschen skulle jag inte ha något emot att få åka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Inte å vara negativ men är det alla bilar ??? Jag såg ingen nissan skyline :'( Min dröm bil finns inte med :'( Vem behöver Skyline när Mustang GT finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har 32 bilar i min auto shop, samma för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Inte å vara negativ men är det alla bilar ??? Jag såg ingen nissan skyline :'( Min dröm bil finns inte med :'( Det strulade för att dom behöver ju betala Nissan för att få ha med deras bilar. Och det var någonsting där som sket sig och annarsa hade vi fått vänta länge på releasen.. Trist men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har 32 bilar i min auto shop, samma för er? Jopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 * Aston Martin DB9 * Audi A4 3.2 FSI quattro * Audi TT 3.2 quattro * Audi A3 3.2 quattro * BMW M3 GTR * Cadillac CTS * Chevrolet Corvette C6 * Chevrolet Corvette C6R * Dodge Viper SRT-10 * Fiat Punto * Ford GT * Ford Mustang GT * General Motors Cadillac CTS * General Motors Cobalt SS * Lamborghini Murcielago * Lamborghini Gallardo * Lexus IS300 * Lotus Elise * Mazda RX-7 * Mazda RX8 * Mercedes-Benz CLK 500 * Mercedes-Benz SL500 * Mercedes-Benz SL65 AMG * Mercedes-Benz SLR McLaren. * Mitsubishi Lancer EVO VIII * 2006 Mitsubishi Eclipse GT * Pontiac GTO * Porsche 911 Carrera S * Porsche 911 GT2 * Porsche 911 Turbo S View * Porsche Cayman S View * Porsche Carrera GT View * Renault Clio V6 * Subaru Impreza WRX STi * Toyota Supra View * Vauxhall Monaro VXR * Volkswagen Golf V Dom har ju plockat bort bilar... Var är SUV:arna? Var är de billiga 80-talskärrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 SUV'arna är ju knappast några bra bilar om man vill köra snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 SUV'arna är ju knappast några bra bilar om man vill köra snabbt. Nä... Men de e rediga grejer om man vill preja sig igenom polisernas vägspärrar! Och så e dom snygga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Suv:arna knäckte mig, och det hårt... (Efter att jag pajjat cirka 23 st...) Men över 1 miljon i bounty är ju inte såå pjåkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Körde omkring med denna ostbågen förut Svarta fälgar på den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Suv:arna knäckte mig, och det hårt... (Efter att jag pajjat cirka 23 st...) Men över 1 miljon i bounty är ju inte såå pjåkigt... Du menar 11 Suv:ar som det står på din bild? Och på den banan så pumpar det ju in bounty bara du kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Du menar 11 Suv:ar som det står på din bild? Och på den banan så pumpar det ju in bounty bara du kör. Nej, om du menar att det står 3 i mitten längst ner..., men dom får ju reinforcement hela tiden... Förra gången jag körde den stod det att en SUV jagade mig när det var fem stycken... Dom finns ju överallt på vägarna.... Får man nåt om man klarade den "challengen"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nej, om du menar att det står 3 i mitten längst ner..., men dom får ju reinforcement hela tiden... Förra gången jag körde den stod det att en SUV jagade mig när det var fem stycken... Dom finns ju överallt på vägarna.... Får man nåt om man klarade den "challengen"??? Nej jag syftar på att det står att du har förstört 11 stycken Suv:ar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hum... Är NFS bättre än Mid Night Club 3 Dub Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vart och när får man snutar som kör SUV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vart och när får man snutar som kör SUV? Kör länge krasha några polisbilar, dom kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vad får man när man klarar "Black Edition Challenge" ??? (Challenge 69/69) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hum... Är NFS bättre än Mid Night Club 3 Dub Edition? Er.. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vad får man när man klarar "Black Edition Challenge" ??? (Challenge 69/69) En sak som gör att man kan skriva sjuhundraelva frågetecken efter en fråga.. Du får ingenting när man har klarat det, varför inte testa själv? inte så jävla svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts