Drewek Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Den klarar det .. jag har en Fujitsu siemens scaleo X .. kör NFSMW på full grafik, högst på all och 1600x1280 Langa bild när du lirar då . Edit: Do'h ny sida Redigerad 18 november, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Vrum vrum Gaymobile! Redigerad 18 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vrum vrum Gaymobile! Kalla mig Gay men jag tycker rosa/lila är snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Kalla mig Gay men jag tycker rosa/lila är snyggt Haha, du e inte gay (tror jag) Ordbok: Bög: Homosexuell. Homosexuell: Manlig person som föredrar män framför kvinnor. Redigerad 18 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Langa bild när du lirar då . Edit: Do'h ny sida Jo visst, låt mig bara komma hem först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Kalla mig Gay men jag tycker rosa/lila är snyggt Det gör jag oxå. Rosa / lila pearl lack på en bil, kan de bli mycket snyggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hoppas verkligen att NFS MS hamnar i min julklappshög i år... Annars får jag la köpa det själv har bar en fråga, ska man köpa det på Pc eller Ps2?? Det blir väl för mig också att önksa det, jag ska önska det till ps2 för om jag skulle vilja ha det till pc skulle jag bara skita i det, för jag har redan helversionen, piraterna var snabba, yarrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag laddade ner NFS Most Wanted demot. Tycker att spelet äger! Kanske ska köpa hela spelet. Är spelet verkligen värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Kanske ska köpa hela spelet. Är spelet verkligen värt pengarna? Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 *Brumm* 909 MPH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Cheater... orka fuska direkt när spelet släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Mina två bilar jag kör med i karriären för tillfället: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Fina bilar där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kan någon som har spelet berätta lite om det? Som en liten recension, en liten. Kan inte spela det nu eftersom min dator är sönder och jag sitter på en uråldrig bärbar dator. Har spelat demot hos en polare för några dagar sen och jag blev förjävla nöjd faktiskt, det enda jag var lite skeptisk emot det var körningen eftersom bilen kändes mycket tyngre, men det är bara verkligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Mina Vroom vrooms. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Untitledffff-1.jpg Bilarna som jag bara använder till bounty. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Untitledd-fffff1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det är ett jäkla grymt spel asså!... Musiken... grafiken... allt är grymt!. Jag laddade ner Demot för några dagar sen och jag e mycket nöjd!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Har PC samma grafik som på PS2 eller har Pc bättre ? eftersom ... Racingspel e skönare på ps2 tycker jag . Redigerad 19 november, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nån som kan slänga upp en savefil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kan nån slänga upp en lista på alla bilar? Hur många bilar finns de förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kan nån slänga upp en lista på alla bilar? Hur många bilar finns de förresten? * Aston Martin DB9 * Audi A4 3.2 FSI quattro * Audi TT 3.2 quattro * Audi A3 3.2 quattro * BMW M3 GTR * Cadillac CTS * Chevrolet Corvette C6 * Chevrolet Corvette C6R * Dodge Viper SRT-10 * Fiat Punto * Ford GT * Ford Mustang GT * General Motors Cadillac CTS * General Motors Cobalt SS * Lamborghini Murcielago * Lamborghini Gallardo * Lexus IS300 * Lotus Elise * Mazda RX-7 * Mazda RX8 * Mercedes-Benz CLK 500 * Mercedes-Benz SL500 * Mercedes-Benz SL65 AMG * Mercedes-Benz SLR McLaren. * Mitsubishi Lancer EVO VIII * 2006 Mitsubishi Eclipse GT * Pontiac GTO * Porsche 911 Carrera S * Porsche 911 GT2 * Porsche 911 Turbo S View * Porsche Cayman S View * Porsche Carrera GT View * Renault Clio V6 * Subaru Impreza WRX STi * Toyota Supra View * Vauxhall Monaro VXR * Volkswagen Golf V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts