nexus Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Va e skyllnaden på Need for speed most wanted Och Need for speed most wanted black edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Va e skyllnaden på Need for speed most wanted Och Need for speed most wanted black edition Läs i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Exakt!! tror det står 2-3 sidor bak! EDIT: det heter "skillnaden" inte "skyllnaden" EDIT #2: såg i din signatur precis, att du inte va så bra på rättstavning, så sorry! Redigerad 17 november, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Fan så kul! http://img46.imageshack.us/img46/4894/speedhaxz4tt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Här är min ride.... lagt alla pengar på prestandan istället för fjantiga klistermärken. har bara spelat runt 2timmar eller nåt, så har ej kommit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Camaro: http://img294.imageshack.us/img294/9682/speed20051117215238122iw.jpg Och min färgglada Supra: http://img294.imageshack.us/img294/5950/speed20051117222943345cf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 NFS: Most wanted är ganska rolig, så långt jag har kommit i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Är detta spel släppt i Sverige? Orkar inte läsa igenom tråden. Såg att sdet släpptes den 16de november men tänkte att det var i USA. Redigerad 18 november, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag vill inte verka respektlös, men vi har alla rätt till vår åsikt..! Jag personligen tycker att "warez" regeln på på denna sidan e barnslig, vad stör det?? jag vet många andra sidor som tillåter det.. om man inte får prata om det här! så kan ni väl göra en sektion där man kan snacka "warez"?? om inte så ge mig anledningarna varför inte !! TACK för mig!!!! Som sagt, Warez är STÖLD!!! Varför inte kapa bilar när du väl håller på! Då du laddar ner, så:Tar du mat från spelutvecklarnas bordMinskar du lönsamheten för spelaffärerMinskar mängden skatteintäkterEventuellt ser du till så att ett bra spel inte får uppföljare, då försäljningssiffrorna sjunker...Tänk på att du inte är ensam om det. Det är hundratusentals, om inte miljontals människor som gör det också. Dessutom laddar du ner mer än ett spel, alltså kostar warez spelindustrin säkert hundra miljoner om året... Anser att man bör tillsätta en myndighet som har befogenhet att ta IP-adresser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Arrgh. efter att precis klarat mig ur ett snutjag som höll i runt 7minuter så stängs spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Min vackra Mercedes. http://img296.imageshack.us/img296/3840/mercedes0lr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Som sagt, Warez är STÖLD!!! Varför inte kapa bilar när du väl håller på! Då du laddar ner, så: Tar du mat från spelutvecklarnas bord Minskar du lönsamheten för spelaffärer Minskar mängden skatteintäkter Eventuellt ser du till så att ett bra spel inte får uppföljare, då försäljningssiffrorna sjunker... Tänk på att du inte är ensam om det. Det är hundratusentals, om inte miljontals människor som gör det också. Dessutom laddar du ner mer än ett spel, alltså kostar warez spelindustrin säkert hundra miljoner om året... Anser att man bör tillsätta en myndighet som har befogenhet att ta IP-adresser... Skulle antagligen inte köpa det ändå så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Verkar vara likt Undergroun 2... Fast med nya fler miljöer och fler funktioner.... Dert verkar hysat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Skulle antagligen inte köpa det ändå så.. Sämre ursäkt får man leta efter... Om du inte skulle köpa det, ska du inte spela det! Har du inte lust att betala, finns alltid DEMOT. Jag har spelat det i flera timmar nu, tycker det är skitkul, även om man inte kan välja bil... Men då du nu faktiskt har spelet, så kan du väl besvara min fråga: Ska det finnas repriser i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Men då du nu faktiskt har spelet, så kan du väl besvara min fråga: Ska det finnas repriser i spelet? Nepp.. det finns det inte.. Inte vad jag har sett iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Min nyaste bil. http://img494.imageshack.us/img494/9438/untitled10cg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hoppas verkligen att NFS MS hamnar i min julklappshög i år... Annars får jag la köpa det själv har bar en fråga, ska man köpa det på Pc eller Ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 har bar en fråga, ska man köpa det på Pc eller Ps2?? Har du en hyffsad dator, så önska det till PC, annars PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Har du en hyffsad dator, så önska det till PC, annars PS2. Fujitsu/Siemens Scaleo X Ganska hyffsad tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Den klarar det .. jag har en Fujitsu siemens scaleo X .. kör NFSMW på full grafik, högst på all och 1600x1280 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts