darkjak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 WTF!?! INGEN REPRIS? Säg mig inte att EA plockade bort reprisen, efter att ha varit med sopiga repriser i HP2, helt uran i UG1, och sedan satt dit den igen i UG2... Och vad exakt är det för fel på att sätta ner en Hummer i backen? Och vad i helskotta menar du med att "där fick jag till det"? Man kan styla sin bil på en miljon olika vis. Man behöver inte en enorm vinge... Äh, skit samma, vi får se min Valp mot din... vad du nu kommer att ha för skithög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 HAHA där fick du till det. vi trycker dit feta dekaler, aluvingar och neon på våra bilar eftersom ingen annan har det hahahaha. Vad hette det där svenska remaken av monstergarage som pimpade en valp med typ 26tums blingfälgar och massa plåtarbete? Jag föreställer mig att ditt bygge kommer se helt åt helvete ut. man stylar inte en valp så. lika lite som man sänker ner en hummer H1a i backen Gah, kommer inte på vad det heter nu... men jag är med på vilket du menar och att det är faktiskt så att Valpen har blivit stylad. Iaf en gång Och klart man sänker ner sin Hummer H2:a, dom håller ju inte i skogen ändå + att det är coolt enligt mig.. Visserligen är dom feta med 26" och original höjd oxå... Nog om det, Nfsmw släpps imorrn i USA! Och den 24:e här... "UK RELEASE: 25-Nov-2005 | NORDIC RELEASE: 24-Nov-2005 | US RELEASE: 16-Nov-2005 " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det var därför jag skrev: "lika lite som man sänker ner en hummer H1a i backen. för H2an är en pinsam fjollbil som kan dra åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det var därför jag skrev: "lika lite som man sänker ner en hummer H1a i backen. för H2an är en pinsam fjollbil som kan dra åt helvete Sorry. my bad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) MJAOFFS! Ny rolig patch till demot som gör så att du kan välja bil i Challenge. http://www.nfs-planet.de/nfsmw_demo_files.php?lang=eng Demopatcher 1.1 Så nu ska de funka. Redigerad 16 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 MJAOFFS! Ny rolig patch till demot som gör så att du kan välja bil i Challenge. http://193.43.183.23/d9gk6sgr/demopatcher_1.1.zip Sjyst. Men vet nån om det ska finnas en Reprisfunktion i fullversionen av spelet? Såg ingen i demot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 MJAOFFS! Ny rolig patch till demot som gör så att du kan välja bil i Challenge. http://193.43.183.23/d9gk6sgr/demopatcher_1.1.zip Aww, "404: Die gewünschte Datei wurde nicht gefunden." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Aww, "404: Die gewünschte Datei wurde nicht gefunden." http://www.nfs-planet.de/nfsmw_demo_files.php?lang=eng Demopatcher 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kände mig bara tvungen att säga Need.For.Speed.Most.Wanted.CD.Version.Alcohol.Clone-ST0N3D.torrent (har iiinget med wäresh att göra hitta bara på det) *host* not *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Black Edition finns på Pirat Stranden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kände mig bara tvungen att säga Need.For.Speed.Most.Wanted.CD.Version.Alcohol.Clone-ST0N3D.torrent (har iiinget med wäresh att göra hitta bara på det) *host* not *host* Men LOL på dig GiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Kände mig bara tvungen att säga Need.For.Speed.Most.Wanted.CD.Version.Alcohol.Clone-ST0N3D.torrent (har iiinget med wäresh att göra hitta bara på det) *host* not *host* Håller just nu på att plocka alla snäckorna från pirat stranden Redigerad 17 november, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ...Var ni tvungna att fresta mig till detta? :'( Min bil: Som synes har jag inte kommit så långt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vart plockade du det? Pirat stranden? *host* Need for speed *host*most wanted black edition*host? <-- namnet?*Host*host*host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Har spelat lite på det, gjorde så jag kom försent till skolan. Vaknade 11.30 idag typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Alla som har antytt till warez i denna tråden har åkt på en varning (ni vet vilka ni är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag vill inte verka respektlös, men vi har alla rätt till vår åsikt..! Jag personligen tycker att "warez" regeln på på denna sidan e barnslig, vad stör det?? jag vet många andra sidor som tillåter det.. om man inte får prata om det här! så kan ni väl göra en sektion där man kan snacka "warez"?? om inte så ge mig anledningarna varför inte !! TACK för mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Jag vill inte verka respektlös, men vi har alla rätt till vår åsikt..! Jag personligen tycker att "warez" regeln på på denna sidan e barnslig, vad stör det?? jag vet många andra sidor som tillåter det.. om man inte får prata om det här! så kan ni väl göra en sektion där man kan snacka "warez"?? om inte så ge mig anledningarna varför inte !! TACK för mig!!!! Anledningen är att gtasajten inte får vara med i rockstars webring om det diskuteras warez. Mig eller nån annan mod lär det inte störa nånting. Nähe? vet du andra sidor shiiiiit. var det ett hot att du lämnar forumet om man inte får börja diskutera upphovsskyddat material? Nej det kan vi inte göra. Redigerad 17 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Anledningen är att gtasajten inte får vara med i rockstars webring om det diskuteras warez. Mig eller nån annan mod lär det inte störa nånting. Nähe? vet du andra sidor shiiiiit. var det ett hot att du lämnar forumet om man inte får börja fiskutera upphovsskyddat material? Nej det kan vi inte göra. Det kanske vore en bra ide att slänga in det i den pinnade Warez topicen så att alla vet anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ...Var ni tvungna att fresta mig till detta? :'( Min bil: Som synes har jag inte kommit så långt ännu. Tiger Mer bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts