Jump to content

Need For Speed: Most Wanted

Fisken
 Share

Recommended Posts

WTF!?!

INGEN REPRIS?

Säg mig inte att EA plockade bort reprisen, efter att ha varit med sopiga repriser i HP2, helt uran i UG1, och sedan satt dit den igen i UG2...

Och vad exakt är det för fel på att sätta ner en Hummer i backen?

Och vad i helskotta menar du med att "där fick jag till det"?

Man kan styla sin bil på en miljon olika vis.

Man behöver inte en enorm vinge...

Äh, skit samma, vi får se min Valp mot din... vad du nu kommer att ha för skithög...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 500
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HAHA B) där fick du till det. vi trycker dit feta dekaler, aluvingar och neon på våra bilar eftersom ingen annan har det hahahaha.

Vad hette det där svenska remaken av monstergarage som pimpade en valp med typ 26tums blingfälgar och massa plåtarbete?

Jag föreställer mig att ditt bygge kommer se helt åt helvete ut. man stylar inte en valp så. lika lite som man sänker ner en hummer H1a i backen

Gah, kommer inte på vad det heter nu... men jag är med på vilket du menar och att det är faktiskt så att Valpen har blivit stylad. Iaf en gång :o

Och klart man sänker ner sin Hummer H2:a, dom håller ju inte i skogen ändå ^_^ + att det är coolt enligt mig.. Visserligen är dom feta med 26" och original höjd oxå...

Nog om det, Nfsmw släpps imorrn i USA! :wub: Och den 24:e här...

"UK RELEASE: 25-Nov-2005 | NORDIC RELEASE: 24-Nov-2005 | US RELEASE: 16-Nov-2005 "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte verka respektlös, men vi har alla rätt till vår åsikt..!

Jag personligen tycker att "warez" regeln på på denna sidan e barnslig, vad stör det??

jag vet många andra sidor som tillåter det.. om man inte får prata om det här!

så kan ni väl göra en sektion där man kan snacka "warez"??

om inte så ge mig anledningarna varför inte !!

TACK för mig!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte verka respektlös, men vi har alla rätt till vår åsikt..!

Jag personligen tycker att "warez" regeln på på denna sidan e barnslig, vad stör det??

jag vet många andra sidor som tillåter det.. om man inte får prata om det här!

så kan ni väl göra en sektion där man kan snacka "warez"??

om inte så ge mig anledningarna varför inte !!

TACK för mig!!!!

Anledningen är att gtasajten inte får vara med i rockstars webring om det diskuteras warez.

Mig eller nån annan mod lär det inte störa nånting.

Nähe? vet du andra sidor ;) shiiiiit. var det ett hot att du lämnar forumet om man inte får börja diskutera upphovsskyddat material?

Nej det kan vi inte göra.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen är att gtasajten inte får vara med i rockstars webring om det diskuteras warez.

Mig eller nån annan mod lär det inte störa nånting.

Nähe? vet du andra sidor ;) shiiiiit. var det ett hot att du lämnar forumet om man inte får börja fiskutera upphovsskyddat material?

Nej det kan vi inte göra.

Det kanske vore en bra ide att slänga in det i den pinnade Warez topicen så att alla vet anledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor