Fisken Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Som ni vet släpps ett nytt NFS spel nu i november. Vad tycker du om detta spel och kommer du köpa det?? www.needforspeed.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tror jag köper det men det är väl inget Fastställt "Releasedatum"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är JÄVLIGT snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är JÄVLIGT snyggt!! Jag längtar mest till det lite mer klassiska med poliser , NFSU med poliser Jippi!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Jag längtar mest till det lite mer klassiska med poliser , NFSU med poliser Jippi!!!!! OMG där sa du det EDIT: Efter att ha kollat på www.gamespot.com så ser det ut att var så Redigerad 3 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ska köpa tror jag. Gillar NFS-serien starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kolla här också <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Riktigt dräglar när man ser bilder , ska bli gött att kunna steg 3 trimma nån go bil och dra ifrån den mycket hemska polisen Så här ser jag det: Poliserna =Axelmakterna Streetraceförarna = allierade ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Faan va najs spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Riktigt dräglar när man ser bilder , ska bli gött att kunna steg 3 trimma nån go bil och dra ifrån den mycket hemska polisen Så här ser jag det: Poliserna =Axelmakterna Streetraceförarna = allierade ( ) Axel? Axis kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Axel? Axis kanske? Axelmakterna är väl det svenska ordet för det engelska axis!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Axelmakterna är väl det svenska ordet för det engelska axis!? Konstigt på Medal of honor står det Axwlmakterna för kineserna och tyskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Konstigt på Medal of honor står det Axwlmakterna för kineserna och tyskarna För japanerna och tyskarna? Fan, konstigt, det var ju för sjutton dom som var axelmakterna! Men skippa off-topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Verkar som bilarna går sönder på det här spelet. I alla fall polisbilrna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Axel? Axis kanske? Men omg, axelmakterna heter det på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag ska nog köpa detta spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Jag ska nog köpa detta spel.. Köpa? Jag ska tanka eller låna skivan av nån polare om jag skaffat nytt graifkkort innan det släpps Redigerad 3 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Köpa? Jag ska tanka eller låna skivan av nån polare om jag skaffat nytt graifkkort innan det släpps Wörd.. leta i buskar efter ps2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men omg, axelmakterna heter det på svenska. Heter det? Vem bestämde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Wörd.. leta i buskar efter ps2-versionen. Haha, naeee.. väntar tills det kommer till pc som de flesta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts