okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja visst går det på andra sätt också, men det här e ett enkelt. 1. Först drar ni upp ''DB'' till mitten av + 0 och + 12. 2. Sedan går ni in i volymkontroll och sen avancerat, sen fyller ni i 1 loudness. Klart...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Menar du volymkontroll i kontrollpanelen? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fattar inte heller.. Var hittar du "DP"? Och laudness? Har du windows på eng. eller är detta någonstans i winamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fattar inte heller.. Var hittar du "DP"? Och laudness? Har du windows på eng. eller är detta någonstans i winamp? "DP"? Han skrev väl DB? DB hittar jag ju men inte loudness-grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha omg tycker skribbs guide var NÅÅÅGOT bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha omg tycker skribbs guide var NÅÅÅGOT bättre Joo, men jag har bara 18 dagar kvar på min Volume Logic-trial . Kommer kännas annorlunda sen, när man måste höra på det där sunkiga ljudet igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Dubbel klicka på Volym i meddelande fältet. så kommer Volymkontroll upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är det någonstans här jag ska ändra på något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag hade en bild men viste inte hur man kan ladda upp den :'( jag har Avance 97 ljudkort men det kanske e 1 digital out put only där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag hade en bild men viste inte hur man kan ladda upp den :'( jag har Avance 97 ljudkort men det kanske e 1 digital out put only där Ladda upp på ImageShack och länka hit med - eller -taggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Sådär ja http://img341.imageshack.us/img341/9493/someskava9kd.png Redigerad 4 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Argh... ja hittar inte de där loudness... vart ska ja trycka först, kontrollpanelen? om de e de, sen då? kollat i alla ljud grejer o så.. om inte, vart e de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sådär ja http://img341.imageshack.us/img341/9493/someskava9kd.png Skulle tro att bara ditt ljudkort har det. På mitt står det Digital Output. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 För mig står det '1 digital utsignal'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 För mig står det '1 digital utsignal'. Gör det starkare ljud då? Alltså 1 Digital utsignal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej, det gör ljudet digitalt För mig blir det så att man bara kan lyssna i hörlurar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej, det gör ljudet digitalt För mig blir det så att man bara kan lyssna i hörlurar då. Ok, För mig blir det starkare ljudstyrka ungefär som att dra upp db Högre utan att det börjar prassla i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har bara Microphone +20dB Boost under avancerat . Ljudkortet är ett Creative SoundBlaster Audigy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har bara Microphone +20dB Boost under avancerat . Ljudkortet är ett Creative SoundBlaster Audigy. Jag har det och 3d stereo enchancement (som inte fanns tidigare, måste ha kommit med nyare drivrutiner). Satte på detta, höjde volymen på 3d-djup... jovisst var det en skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har det och 3d stereo enchancement (som inte fanns tidigare, måste ha kommit med nyare drivrutiner). Satte på detta, höjde volymen på 3d-djup... jovisst var det en skillnad Äsh, jag har inte fått nya drivrutiner på år och dag till mitt kort. Det enda som släppts nyligen är "stöd" för DRM och det vill jag ändå inte ha. Dags för en uppgradering snart skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts