Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Såg detta på GTAforums: Cinematic View Buy an airplane ticket at an airport, book a flight and when the airplane is flying just do the cheat Destroy All Vehicles ( R2 L2 R1 L1 L2 R2 square triangle circle triangle L2 L1 ) and when u spawn at the hospital it will be in cinematic view (very clearer though). Vad menar dem med det? edit: Menar inte Cinematic view, jag menar flygbiljetts grejjset Redigerad 3 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Han menar att man ska sticka till flygplatsen köpa en biljett vad är det du inte fattar med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Han menar att man ska sticka till flygplatsen köpa en biljett vad är det du inte fattar med det Kan man ens köpa biljett?! det är det jag inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja man kan Shit, då har jag missat nåt, får jag fråga vart jag hittar biljett stället, hur funkar det hela, åker man med planet? kan du förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det visste inte jag? Har haft spelet på ps2 sen releasen 29 oktober, skäms lite :"> Funkar det på ps2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Åk till en flygplats och leta efter ett gult ljus (gå in i en dörr ljus), sen så poppar det upp Book Flight Los Santos San Fierro Las Venturras + Dagen tex Monday Du väljer vilken stad du vill åka till (kostar $500) och så kan du välja om du vill skippa flygturen och komma till staden direkt eller om du vill sitta i flygplanet och se när det åker igenom luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Åk till en flygplats och leta efter ett gult ljus (gå in i en dörr ljus), sen så poppar det upp Book Flight Los Santos San Fierro Las Venturras + Dagen tex Monday Du väljer vilken stad du vill åka till (kostar $500) och så kan du välja om du vill skippa flygturen och komma till staden direkt eller om du vill sitta i flygplanet och se när det åker igenom luften Okey, får man vänta eller kommer planet på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Det fungerar ju thx Redigerad 3 augusti, 2005 av NeScO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Man kommer in i planet direkt, sedan när man åker så kan man trycka på X om du vill skippa flighten och börja direkt på t.ex Las venturas flyplats om du valde att flyga dit . . . Du kan även trycka på trekant när du åker så hoppar han ut ur planet med fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan man inte flyga med de stora planet som man åker med , själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Var står det vilken dag det är? jag har alltid undrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan man inte flyga med de stora planet som man åker med , själv? Ja du kan flyga det planet. Det heter AT-400 och finns på flygplatsen i Las Venturas i en hangar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Var står det vilken dag det är? jag har alltid undrat! I din status står det Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun beroende på vilken dag det är (snabb status knappen och i statusen i menyn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts