Jump to content

Ladda ner och gimme plz :P

Siana
 Share

Recommended Posts

Det är så här. Jag har sett en film med en kärring på Svt 24 som råkar fjärta i direktsändning. Vill visa den för mamma, men kan inte öppna den längre :'(

Här är länken till flashfilmer på Hamsterpaj, bläddrar man ner lite så finns den där, den heter SVT 24. Kan inte nån vänlig själ testa att ladda ner den och sedan ladda upp den igen? Vill see! :P:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner det på mig, tror inte att man skulle reagera som hon gjorde

Det tror jag. Hon vet ju inte riktigt vad hon ska säga, utan försöker skratta bort det... Det finns många som skrattar i pinsamma situationer... Exempelvis Kitty, Eric Formans mamma i That 70s Show :D Nej men t ex min granne -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror den är fake, även om hon spelar jävligt bra, har för mig att jag sett hela reportaget och det handlar om pruttar, så dom spelade upp massa pruttöjud tidigare i programet. så om det inte är fake så är det jävligt bra tajmat

Aha, att det var SVT själv som gjorde skämtet, förklarar saken...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror den är fake, även om hon spelar jävligt bra, har för mig att jag sett hela reportaget och det handlar om pruttar, så dom spelade upp massa pruttöjud tidigare i programet. så om det inte är fake så är det jävligt bra tajmat

... Det vill jag se innan jag tror det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor