Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är så här. Jag har sett en film med en kärring på Svt 24 som råkar fjärta i direktsändning. Vill visa den för mamma, men kan inte öppna den längre :'( Här är länken till flashfilmer på Hamsterpaj, bläddrar man ner lite så finns den där, den heter SVT 24. Kan inte nån vänlig själ testa att ladda ner den och sedan ladda upp den igen? Vill see! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Här: http://www.big-boys.com/articles/anchorfart.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Synd att det är en fake prutt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Här: http://www.big-boys.com/articles/anchorfart.html Tusen tack! Stackars människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Synd att det är en fake prutt :'( Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hur vet du det? Det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Känner det på mig, tror inte att man skulle reagera som hon gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Känner det på mig, tror inte att man skulle reagera som hon gjorde Det tror jag. Hon vet ju inte riktigt vad hon ska säga, utan försöker skratta bort det... Det finns många som skrattar i pinsamma situationer... Exempelvis Kitty, Eric Formans mamma i That 70s Show Nej men t ex min granne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Här: http://www.big-boys.com/articles/anchorfart.html Hahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tror den är fake, även om hon spelar jävligt bra, har för mig att jag sett hela reportaget och det handlar om pruttar, så dom spelade upp massa pruttöjud tidigare i programet. så om det inte är fake så är det jävligt bra tajmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tror den är fake, även om hon spelar jävligt bra, har för mig att jag sett hela reportaget och det handlar om pruttar, så dom spelade upp massa pruttöjud tidigare i programet. så om det inte är fake så är det jävligt bra tajmat Aha, att det var SVT själv som gjorde skämtet, förklarar saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tror den är fake, även om hon spelar jävligt bra, har för mig att jag sett hela reportaget och det handlar om pruttar, så dom spelade upp massa pruttöjud tidigare i programet. så om det inte är fake så är det jävligt bra tajmat ... Det vill jag se innan jag tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är fejk. Det var någon ljudnisse som ville vra lite rolig och la in ljudet. Och som sagt handlade programmet om just pruttar. Meeen! Jävla glädjedödare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Okej jag har hittat det nu. Synd... Det var ganska kul annars Men det måste ändå finnas nån stackare som pruttat i direktsändning nån gång HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är fejk. Det var någon ljudnisse som ville vra lite rolig och la in ljudet. Och som sagt handlade programmet om just pruttar. Ungefär vad jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ungefär vad jag skrev Hon "spelade så bra", antagligen bara för att hon blev lite förvånad då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men herregud, man hör ju att ljudet är pålagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men herregud, man hör ju att ljudet är pålagt. Bra öron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Bra öron W0rd... Eller så spelar han bara tyf, nu när vi löst det hela... Han visade säkert filmen för hela släkten innan han fick höra att det var fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts