WiboO Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vart står polishelikoptrarna och finns dom i alla städer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Jag visste inte ens att det fanns flyg bara då Redigerad 3 augusti, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vart står polishelikoptrarna och finns dom i alla städer?? Jag har sett en polis helikopter i Las Venturas på ett polisstations tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Den står på taket på polisstationen i Los santos. I alla fall står den där när jag spelade på PS2:an. Vet ej om det gäller pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Om du är i Los Santos så ska du ta motorvägen från som går till flygplatsen . . . När du åker så kommer du tillslut passera polisstation . . . Då kan du gå ut bilen på motor vägen och hoppa över räcket ut på polis taket och sedan ta den . . . skickar du mig en karta kan jag markera PRECIS var den står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har ingen karta men ja ska försöka så ni sa om det är någon som har karta får ni gärna visa tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Där jag har markerat står polis hellikoptern ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts