fr34k Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jao Vilket gitarrsolo är det bästa du vet? Några av mina favoriter Metallica - Nothing else matters Megadeth - lucretia Poets of the fall - lift Takida - Thorns - Broken Goldfinger - Just Like Heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha, jag hörde inget solo i Lift... får nog lyssna på den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha, jag hörde inget solo i Lift... får nog lyssna på den igen Ja, det får du nog, knasluva. Det är ett ganska påtagligt solo i Lift. Det är dessutom bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha, jag hörde inget solo i Lift... får nog lyssna på den igen Jorå 3:30 i låten är det solo för hela slanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Och jag lyssnar på unplugged nu. Får se om det är solo i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Brukar inte gilla solon så mycket Men jag gillar solot i Metallica - one. EDIT: Det skönaste är helt klart solot i Master of puppets! Redigerad 3 augusti, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men come on..Highway Star (Deep Purple)Comfortly numb(Pink Floyd)Kommer med flera senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men come on.. Highway Star (Deep Purple) Comfortly numb(Pink Floyd) Kommer med flera senare... Highway Star solot är helt okay men den andra vet jag inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Solot i Metallica - Fade to Black är oslagbart. Sen synthsolot i The Animals - The Hous of Rising Sun är också jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 En given favorit är: Lynard Skynard - Freebird, ojoj...halva låten är ju ett ändå stort härligt solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Steve Vai - For the love of god . Hela låten är ett stort solo. Metallica - The Unforgiven solot är jäkligt bra. Sen har vi ju Judas Priest - Before the dawn som har ett bra solo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Randy Rhoads solo i Crazy Train... ffs, hela låten är ett mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Brukar inte gilla solon så mycket Men jag gillar solot i Metallica - one. EDIT: Det skönaste är helt klart solot i Master of puppets! Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Solot i All along the watchtower av Jimi Hendrix måste va det bästa av de bästa. Inte så långt som man velat, men det hade inte kunnat bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Måste säga att Children of Bodom - Chokehold har ett riktigt härligt solo Sen är det ju Iron Maiden - No More Lies Redigerad 3 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Run DMC - King Of Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jimi Hendrix - Star Spangled banner Bob Marley - No woman no cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Pete Townshend - My Generation At Woodstockfestival Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Cradle Of Filth - Filthy Little Secret aaaah vilket härligt solo.. får nästan orgasm när ja lyssnar på de o sen adrians bastrummor i bakgrunden då gör att solot blir mycket härligare.. mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Cradle Of Filth - Filthy Little Secret aaaah vilket härligt solo.. får nästan orgasm när ja lyssnar på de o sen adrians bastrummor i bakgrunden då gör att solot blir mycket härligare.. mums Den fick jag helt plötsligt inte så stor lust att lyssna på lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts