eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag har precis laddat hem Samurize från deras hemsida, och har börjat att pilla lite där, jag har en fråga, kan man ändra Startmenyn som är längst ner, eller måste man ladda hem massa grejjer för att kunna ändra dom sakerna ? Sen undrar jag vart man lägger dom hemladdade sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 kan man ändra Startmenyn som är längst ner, eller måste man ladda hem massa grejjer för att kunna ändra dom sakerna ? Är inte riktigt säker men jag lyckades då aldrig med det, eller jo kanske. Kommer inte ihåg riktigt men du kan nog få svar på dina frågor på samurize hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tänkte just Editera mitt förra inlägg med att säga att jag kollar deras hemsida istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har ett problem . Jag har laddat hem den där TV:saken, men hur lägger man in dom i configen ? Jag har suttit o läst deras Faqs o sånt men jag får ingen hjälp, och eftersom jag vet att en del av er använder er av programmet så frågar jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .högerklicka -> add active script gå till source-fliken och välj tv-skriptet och funktionen to runna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hej jag har laddat ner den där filmen a..... Nä skojja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tack Metanolic, men när jag lägger in den i config så blir det bara text, det blir inte en sån där ruta med alla kanalar och ikoner som det är på hans screenshot, någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Tack Metanolic, men när jag lägger in den i config så blir det bara text, det blir inte en sån där ruta med alla kanalar och ikoner som det är på hans screenshot, någon som vet ? .scriptet genererar ju bara text.. vill du ha ytterligare en tv-kanal så är det bara att upprepa proceduren jag beskrev ovan.. vill du ha ikoner så får du lägga in dom själv som en lös bild... Redigerad 3 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men jag sket i att göra som du sa (ta inte illa upp) och gjorde som enligt enb guide jag hittade, men då ska man starta Samurize Instance Manager och öppnat via den, men då hamnar den ju inte i qonfigen, men de e ju skit samma. Nu undrar jag hur man aktiverar qonfigen så att mitt skrivbord ändras :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Blir inte datorn väldigt seg av det där? höll på med det förr men kunde knappt lira spel då pga av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Blir inte datorn väldigt seg av det där? höll på med det förr men kunde knappt lira spel då pga av det .nä.. men det tar en del minne.. kanske var därför... beror på hur stor o avancerad config man har... min tar 18mb minne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ingen som vet hur man aktiverar qonfigen man har gjort ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 RTFM! Samurize.com - Problems (FAQ) Ändra windowsskalet. GeoShell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tack så mycket, men jag har redan läst Samurizes FAQS, får väl kolla dom igen helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det finns en fin tutorial som du kanske vore titta på. Samurize.com - Samurize 1.0.1 Visual Tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Allså jag är en sån som inte orkar läsa långa engelska texter jag tröttnar helt enkelt, så jag skummade bara igenom den, skulle du villa säga på ett ungefär var de står hur man gör så att qonfigen "Aktiveras" till skrivbordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Starta samurizeklienten -> högerklicka på ikonen -> välj "select config file", leta upp din cfg och håll tummarna på att att fungerar . Redigerad 3 augusti, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Åhh,tack . Jag har lyckats få igång TVgrejjan, men den uppdaterar inte programmen den visar samma program som den gjorde när jag startade den,dvs imorse så de e mnassa sommarlov program som visas på den, någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts