Foo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Pagani Zonda C-12 F Redigerad 3 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Volvo s90 (960) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Lamborghini Diablo Exact en sånn ja snackade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Volvo S60R eller bara en vanlig S60 med kromade handtag m m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Lyx limo, Porsche Carrera 2005, Toyota Supra. Redigerad 3 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har faktiskt 2 drömbilar som jag kommer att bygga själv nån dag bara jag tar tummen ur rumpan och köper en ram som står stående på ett ställe häromkring sen måste man ju ha en bruksbil också och den äger jag redan, Volvo Amazon http://img13.imageshack.us/img13/7533/minamazon2fb.jpg ska Kustas så den ser ut så här: http://img13.imageshack.us/img13/5035/amazonflames24ii.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Finns bara två bilar för mig ^ volvo 164E -73 och mini cooper, de äldre modellerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Königsägg. Det första g-et uttalas som ett g. Tro mig. Har en släkting som jobbar på deras fabrik Thats correct, tycker dem är väldigt lika men CCr är snyggare. btw jobbade han där när deras fabrik bran ner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Drömbilen är helt klart en Corvette. absolut inte yngre 1979, gärna en stingray.. Svart, Vitt läder.. Mmmmm Redigerad 3 augusti, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Min eller eller http://web.ukonline.co.uk/madmax2050/Interceptor2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) .w0rd! på Ford Falcon XB GT Hardtop -73.. givetvis en Mad Max 2-replika.. http://www.aussiecoupes.com/max.html absolut den grymmaste filmbilen genom tiderna Redigerad 4 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 En TVR tuscan skulle inte vara fel eller en ASTon Martin Vanquish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Finns många jävligt snygga. L Diablo har alltid varit min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 AUDI TT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Renault Alpine A310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför har man en volvo, saab a lá gubb bil som drömbil för när det finns ferrari, Lotus, Porsche, Lamborghini osv osv......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför har man en volvo, saab a lá gubb bil som drömbil för när det finns ferrari, Lotus, Porsche, Lamborghini osv osv......... Det handlar om smak ya know, tycker de märkena du drog upp är så överklass ritade så de är fulare än fiat uno dessutom är väl att ha en sån bil som drömbil lite onödigt med tanke på att nästan alla här alldrig kommer få råd att köpa en, roligare att ha en billigare, vanligare bil som drömbil som man kan bygga om så den blir het ^^ men alla får tycka som de vill utan att nån annan ska tycka de är dumma för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Lätt denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts