MR_Lene Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Koenigsegg CCR tack =) Edit: gör nya sidor hela tiden nu tror jag Redigerad 21 november, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ford Mustang GT 500 E -67 http://www.thecarsource.org/shelby/1967/goneinsixty/images/60sec_front.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Lätt 240n i ^MeTaNoLiC^s signatur . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Cadillac Eldorado 59 Min farbror har en sån i exakt samma färg.. Jag vill ha en Ford Galaxie -64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kommer inte ihåg namnet exakt men Nissan Skyline R34 GT-R Tune heter den typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Heftig Shopper -83 http://195.149.144.113/images/97/97-97982227997.jp En sån har min kompis Har kört den.. Respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Antar att du var inne på fel acc igen Eb? Tija brukar inte skriva shit så ofta eller. Ehm... Nej, det var jag (Tija). For your information är "shit" ett ord jag använder dagligen. Inte så mycket på forum dock, då jag (oftast) väljer att använda ordentlig svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ford Mustang GT 500 E -67 http://www.thecarsource.org/shelby/1967/goneinsixty/images/60sec_front.jpg Det är min absoluta drömbil med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag vill ha en motorcykel jag.. Ah.. Suzuki Hayabusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det finns så många.. Mercedes SLR McLaren Porsche 996 Turbo Lamborghini Diablo Skulle kunna göra hur lång lista som helst och alla är den perfekta drömbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Lätt 240n i ^MeTaNoLiC^s signatur . .hehe.. inte alla som har en 2000-kronors 240 som drömbil några fler drömbilar då: Impala -59 Cab http://hem.passagen.se/michael1964/impal59cab.jpg fast den ska vara åt det rödaktiga hållet o ha conniekit mm.. vill ha den i 30'e november.. blir så förbannad varje gång jag ser den filmen pga. musiken dom spelar i den finns det något som det skulle vara dödsstraff på så är det det.. Plymouth -58 http://hem.passagen.se/plymouth57/images/AO-00PlymFury58.jpg fy fan vad vacker den är.. det är så man får ståpäls.. GTO -66 Pro Street Redigerad 3 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 DeLorean DMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Lamborghini Diablo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Offtopic: ^MeTaNoLiC^: Varför börjar du alla dina inlägg med en punkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Offtopic: ^MeTaNoLiC^: Varför börjar du alla dina inlägg med en punkt? Därför han vill kanske inte göra stor bokstav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Herbie!!!! (för den lever ) En annan bil som ser ut som herbie fast nyare modell (kom upp när jag skrev herbie) Edit:stavfel Redigerad 3 augusti, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Därför han vill kanske inte göra stor bokstav? barnsligt, men isåf skulle jag bara göra ett mellanslag i början, ser mycket snyggare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Skulle vara jävligt skönt att ha en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Tyvärr. Det är mer åt Köning-sägg än Könings-ägg. Faktiskt. Testa själv... Königsägg. Det första g-et uttalas som ett g. Tro mig. Har en släkting som jobbar på deras fabrik Här är MIN favvobil: Och såklart vill jag ha den pimpad... megabas, TV, tvspel, NOS, kameleontfärg... you name it! Redigerad 3 augusti, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts