P1rsson Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Någon som vet om det finns några fängelsespel? Gärna sådana som inte bara går ut på att rymma ifrån ett fängelse utan livet i fängelset. Eller kanske där man är vakt eller ngt liknande. Och vad finns det för spel där man RYMMER ifrån fängelsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Finns väll något som heter Prison Tycoon har jag för mig. Samma utvecklare som gjorde roller coaster tyccon så det ser vääl ungefär ut så, inte spelat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 The Great Escape? Riddick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Gah, det fanns något grymt spel där man just skulle rymma från fängelset...P-C tipsade mig om det... Kommer inte på det! Hjälp mig P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Gah, det fanns något grymt spel där man just skulle rymma från fängelset...P-C tipsade mig om det... Kommer inte på det! Hjälp mig P-C! Prisoner Of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Prisoner Of War Tjohej! Så heter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tjohej! Så heter det! Och det är faktiskt fem fängelser man ska fly ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Och det är faktiskt fem fängelser man ska fly ifrån. Jag kom till det tredje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag kom till det tredje! Hm, det enda jag kommer ihåg var att jag inte klarade spelet! Colditz var svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hm, det enda jag kommer ihåg var att jag inte klarade spelet! Colditz var svårast. ...Colditz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 I Scrapland ska man rymma från fängelset om man blir fångad av polisen (iofs busenkelt.... men ändå). Prison Tycoon kommer snart. Går ut på att sköta om ett fängelse som titeln föreslår. Demo här I GTA VC kan an gå in till fängelset (om man nu tycker det är kul ) Finns ett äventyrsspel (har tyvärr glömt titeln) där man i början ska rymma från ett fängelse. Manhunt känns lite "fängelseinspirerat" Alcatraz: Prison Escape här I spelet The Suffering ska man rymma från ett fängelse i början. Ja det var väl allt från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Alcatraz: Prison Escape här "Gamespot score: 1.6 abysmal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 The Suffering is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 I Postal 2 kan man också rymma från fängelset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Prison Tycoon kommer snart. Går ut på att sköta om ett fängelse som titeln föreslår. Det finns väl redan ute? Har iaf det Är ganska kul. Sen tack för alla andra tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 ...Colditz ...Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 I spelet Dead Mans Hand rymmer man från nån sorts western-fängelse i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 I spelet Dead Mans Hand rymmer man från nån sorts western-fängelse i början. Det är tråkigt Men western spel är bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är tråkigt Men western spel är bara bäst Outlaws med Duke Nukem 3D-motorn 4TW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts