Dödar med stil Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 I LV-uppdraget Dam and blast när man flyger med planet över dammen ser jag ingen "blip". Var finns den. E den väldigt lågt eller vart skall jag ta vägen med planet? "Blipen" syns på den lilla kartan man har i vänster nedre bildkant i form av en gul pil men när jag letar efter något rött ljus ser jag nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Denna är högt högt uppe bland molnen. Tänk på at söka nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dödar med stil Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tackar! Söka e till för idioter... ALLA TILL RÅTTSUNDA! Krossa vraken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Va inte så otrevlig...han sa bara till dig så att du tänker på de nästa gång...behöver inte brusa upp så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tackar! Söka e till för idioter... ALLA TILL RÅTTSUNDA! Krossa vraken! Hahha. han verkar leva i nån fantasivärld!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tackar! Söka e till för idioter... Inte om du vill ha hjälp snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tackar! Söka e till för idioter... ALLA TILL RÅTTSUNDA! Krossa vraken! Idioter e dem som inte söker o kräver svar o blir arga för att man får skit för att man inte söker, DET är idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts