Jump to content

Nollning

beat
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Typiskt er jävla Kalmariter ^_^ .

Ni tror att Kalmar är värsta storstaden som New York eller Paris och tror att alla ölänningar är bönder som bor ute i skogarna..och där måste man börja på gymnasiet nu *suck*

Ämen han har ju rätt, Öland är en håla.

Stellhell: Den definitionen på bonne som jag gav finns. Det är ingen fördom. Men som sagt var det inte bonde utan bonne som var av den typen.

On Topic: Matteus, vilken skola ska du börja? Vi hade iaf ingen nollning i vår klass. Jag vet inte hur det var annars på jenny. Fast jag vet att nån klass körde rugby på presseningar med vatten och diskmedel på. Nog bara kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart börjar skola igen, för en del av oss. Jag börjar sista året på gymnasiet nu. Eftersom man nu är äldst på skolan ska man ju välkommna gröngölingarna på som precis börjat på samma linje med en ceremoni - även kallad Nollningen.

På våran skola funkar de så att 3:e års eleverna tar med sig respektive motsvarande 1:a års elever på sin linje en eftermiddag och anordnar diverse lekar och upptåg, mer eller mindre motbjudande och groteska.

Våran klass har än så länge bara bestämmt att 1:orna ska få köra rugby med en fisk eller ett köttstycke. Vore tacksam för lite tips på vad man skulle kunna hitta på mer. Tala av egen erfarenhet eller låt fantasin flöda -_-

Ni gör exakt samma som vi -_-

Du går möjligtvis inte på Nillsericssons Gymnasiet i Trollhättan???

För isåfall går vi i samma klass ^_^ (kanske)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor