MR_Lene Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Alla som kommer från landet åker inte epa,snusar,lyssnar på eddie meduza osv Vad gör ni "statsfolk" som är så jävla bra föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha först när jag läste topicnamnet så trodde jag det stog : Ollning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha först när jag läste topicnamnet så trodde jag det stog : Ollning "Har ni några tips på hur man ska olla saker?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fast det kanske han är. Nej,jag är en efterbliven liten sak jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad gör ni "statsfolk" som är så jävla bra föresten? Sitter vid datorn, har el, mode, bra vägar (inte i form av grus och sand), grannar, MAX, Tunnelbana, Mer tjejer. Var inte fullt seriöst med allt, kan dock påpeka att ni bonnar som det kallades har mycket som är bra också, som jag kan sakna. Tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Sitter vid datorn, har el, mode, bra vägar (inte i form av grus och sand), grannar, MAX, Tunnelbana, Mer tjejer. Var inte fullt seriöst med allt, kan dock påpeka att ni bonnar som det kallades har mycket som är bra också, som jag kan sakna. Tänk på det. Sist jag var där uppe så åkte jag på en riktig väg, jag satt vid en data och vid en TV, alltså måste det finnas el, tjejerna där är betydligt mycket bättre. dem värkar inte vara inne i den här fjortis grejjen. plus att jag hade flera grannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Waaaay Offtopic nu alltså. Ta era diskussioner nån annan stans Redigerad 3 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad gick du? Fordon? Jädra Patriot-Linje .industri/verktygsteknik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nollning är idiotiskt och bör tas i med hårdhandskarna av skolorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .industri/verktygsteknik.. Okej! Var det så mycket roligare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nollning är idiotiskt och bör tas i med hårdhandskarna av skolorna På våran skola, och säkert många andra är de ju tradition. De är en kul grej, men de behöver ju inte gå till överdrift liksom. Nån som överhuvudtaget nollat eller blivit nollad och kan bidra med nån idé efter allt j*vla meningslöst munhuggeri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Okej! Var det så mycket roligare då? Hur ska han veta? Har han gått två linjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 På våran skola, och säkert många andra är de ju tradition. De är en kul grej, men de behöver ju inte gå till överdrift liksom. Nån som överhuvudtaget nollat eller blivit nollad och kan bidra med nån idé efter allt j*vla meningslöst munhuggeri? Vi hade nollning. Men jag stack hem den dagen. Iaf, jag hörde folk snacka om den, man skulle bland annat mima till Spice Girls inför hela skolan iförd klänning, och allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vi hade nollning. Men jag stack hem den dagen. Iaf, jag hörde folk snacka om den, man skulle bland annat mima till Spice Girls inför hela skolan iförd klänning, och allt möjligt. Du skulle vara en jättetjusig Posh Spice, wallah jag svär. Nollning är väl underhållande såvida man inte går i ettan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Du skulle vara en jättetjusig Posh Spice, wallah jag svär. Nollning är väl underhållande såvida man inte går i ettan... Jag tyckte de var hyffsat underhållande i 1:an, dock var dom som nollade oss lite för tama..men man behöver ju inte vara extrem heller för den delen. Lagom är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 En förbannat kul grej vi gjorde i vår klass var att vi fyllde tömda äggskal med vad kallas det? Hobbyfärg? sedan fick de äta det i tron att det var ett rått ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) "08:an" bor på öland, värre håla finns inte Typiskt er jävla Kalmariter . Ni tror att Kalmar är värsta storstaden som New York eller Paris och tror att alla ölänningar är bönder som bor ute i skogarna..och där måste man börja på gymnasiet nu *suck* Redigerad 4 augusti, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 En förbannat kul grej vi gjorde i vår klass var att vi fyllde tömda äggskal med vad kallas det? Hobbyfärg? sedan fick de äta det i tron att det var ett rått ägg. Å vem fan är så dum att man inte ser skillnad på hobbyfärg å rått ägg? Illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 det undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 What eb2 said. Äta bajs. Dock är jag imot nollning men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts