Jump to content

Nollning

beat
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad gör ni "statsfolk" som är så jävla bra föresten? :wacko:

Sitter vid datorn, har el, mode, bra vägar (inte i form av grus och sand), grannar, MAX, Tunnelbana, Mer tjejer. :P

Var inte fullt seriöst med allt, kan dock påpeka att ni bonnar som det kallades har mycket som är bra också, som jag kan sakna.

Tänk på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter vid datorn, har el, mode, bra vägar (inte i form av grus och sand), grannar, MAX, Tunnelbana, Mer tjejer. :wacko:

Var inte fullt seriöst med allt, kan dock påpeka att ni bonnar som det kallades har mycket som är bra också, som jag kan sakna.

Tänk på det.

Sist jag var där uppe så åkte jag på en riktig väg, jag satt vid en data och vid en TV, alltså måste det finnas el, tjejerna där är betydligt mycket bättre. dem värkar inte vara inne i den här fjortis grejjen. plus att jag hade flera grannar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nollning är idiotiskt och bör tas i med hårdhandskarna av skolorna

På våran skola, och säkert många andra är de ju tradition. De är en kul grej, men de behöver ju inte gå till överdrift liksom.

Nån som överhuvudtaget nollat eller blivit nollad och kan bidra med nån idé efter allt j*vla meningslöst munhuggeri? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På våran skola, och säkert många andra är de ju tradition. De är en kul grej, men de behöver ju inte gå till överdrift liksom.

Nån som överhuvudtaget nollat eller blivit nollad och kan bidra med nån idé efter allt j*vla meningslöst munhuggeri? ^_^

Vi hade nollning. Men jag stack hem den dagen. Iaf, jag hörde folk snacka om den, man skulle bland annat mima till Spice Girls inför hela skolan iförd klänning, och allt möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade nollning. Men jag stack hem den dagen. Iaf, jag hörde folk snacka om den, man skulle bland annat mima till Spice Girls inför hela skolan iförd klänning, och allt möjligt.

Du skulle vara en jättetjusig Posh Spice, wallah jag svär.

Nollning är väl underhållande såvida man inte går i ettan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle vara en jättetjusig Posh Spice, wallah jag svär.

Nollning är väl underhållande såvida man inte går i ettan...

Jag tyckte de var hyffsat underhållande i 1:an, dock var dom som nollade oss lite för tama..men man behöver ju inte vara extrem heller för den delen. Lagom är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"08:an" bor på öland, värre håla finns inte :lol:

Typiskt er jävla Kalmariter :wub: .

Ni tror att Kalmar är värsta storstaden som New York eller Paris och tror att alla ölänningar är bönder som bor ute i skogarna..och där måste man börja på gymnasiet nu *suck*

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor