beat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Snart börjar skola igen, för en del av oss. Jag börjar sista året på gymnasiet nu. Eftersom man nu är äldst på skolan ska man ju välkommna gröngölingarna på som precis börjat på samma linje med en ceremoni - även kallad Nollningen. På våran skola funkar de så att 3:e års eleverna tar med sig respektive motsvarande 1:a års elever på sin linje en eftermiddag och anordnar diverse lekar och upptåg, mer eller mindre motbjudande och groteska. Våran klass har än så länge bara bestämmt att 1:orna ska få köra rugby med en fisk eller ett köttstycke. Vore tacksam för lite tips på vad man skulle kunna hitta på mer. Tala av egen erfarenhet eller låt fantasin flöda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 .usch, va töntigt.. går du Natur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 .usch, va töntigt.. går du Natur? Trevligt bemötande som alltid här på forumet Jag går natur ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Äta bebismat brukar väl gå hem annars typ kattmat eller hundmat. Edit: Vad spelar de för roll om man går natur eller inte? nollning förekommer på andra linjer också. Redigerad 2 augusti, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 .usch, va töntigt.. går du Natur? Vad gick du? Fordon? Jädra Patriot-Linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vad gick du? Fordon? Jädra Patriot-Linje Öhh, va? Förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Öhh, va? Förklara... Han är bara sur för att han inte kom in på Fordon bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Öhh, va? Förklara... Det är många bönner som går fordon och bönner är väldigt ofta rasister eller patrioter. Märk väl att det är skillnad på bonne och bonde. Det är inget fel på att vara bonde, dvs lantbrukare, ett jobb som alla andra. Bönner däremot är fula, äckliga, snusande, fördomsfulla svin som åker epa och lyssnar på Eddie Meduza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 OnTopic tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det är många bönner som går fordon och bönner är väldigt ofta rasister eller patrioter. Märk väl att det är skillnad på bonne och bonde. Det är inget fel på att vara bonde, dvs lantbrukare, ett jobb som alla andra. Bönner däremot är fula, äckliga, snusande, fördomsfulla svin som åker epa och lyssnar på Eddie Meduza. Tack! Det var ungefär så jag menade. @Gtapimpfoolife: Vilken 13 åring brukar gå på gymnasium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ska de nollas så ska de nollas ordentligt. Själv skulle jag aldrig understå mig att ägna mig åt något så ointelligent, pubertalt och självförnedrande. Men om det ska göras så ska det vara ätande av bajs, mycket spyor och anal penetrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 @Gtapimpfoolife: Vilken 13 åring brukar gå på gymnasium? Jag vet inte, det måste äl vara någon smart jävel som är för bra för sin ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte, det måste äl vara någon smart jävel som är för bra för sin ålder. Så du säger att Toki är en smart jävel? Eftersom du sa att han inte kom in på fordon.. Och han är 13.. Redigerad 2 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Så du säger att Toki är en smart jävel? Eftersom du sa att han inte kom in på fordon.. Och han är 13.. Holy shit vad du tänkte till. Fast jag menade inte att Toki var en smart jävel. Fast det kanske han är. Redigerad 2 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Klä ut dom till skinheads och släpp lös dom i Rosengård eller Rinkeby, ganska kul hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nollning är sjukt... Har läst om en tjej som var tvungen att sitta naken på ett flak och köras runt i sin stad. Och andra fall där nollare berättat om sina fina upptåg där de tvingade ettorna att dricka gammal mjölk så de spydde. Och en annan riktigt jobbig nollning där man var tvungen att göra en skylt med sittt namn på att ha runt halsen, och var den inte tillräckligt snygg fick man ha en tynge skylt, ända till man gjorde en snygg en. Så till slut fick eleverna i den skolan gå omkring med skyltar ner till fötterna i 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är många bönner som går fordon och bönner är väldigt ofta rasister eller patrioter. Märk väl att det är skillnad på bonne och bonde. Det är inget fel på att vara bonde, dvs lantbrukare, ett jobb som alla andra. Bönner däremot är fula, äckliga, snusande, fördomsfulla svin som åker epa och lyssnar på Eddie Meduza. Vem är det som är fördomsfull? Jävla 08:a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Han bor på Öland. Edit: Fördomar.. Redigerad 3 augusti, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vem är det som är fördomsfull? Jävla 08:a.. "08:an" bor på öland, värre håla finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 "08:an" bor på öland, värre håla finns inte HAHA! Försent! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts