poppe1 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Var kan man få tag i hastihets-mätaren som man kan ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag undrar desamma..tänkte precis posta en tråd om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag tror inte att det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Borde ju finnas eftersom de finns moddar för hastigheten och de står ju topphastigheten där de har bilder på alla bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ta upp detta i moddingforumet så får du säkert svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Använd sök funktionen nästa gång http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...tighetsm%E4tare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Oj...ber om ursäkt..jag är lite rostig..vart borta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mögelfar Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetg...to/saspeedo.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golden Star Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan man få hastighets mätare till Ps2 versionen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts