skez Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Var hittar jag texten på polisbilarna? Dom ligger inte på copcar .txd filerna. Redigerad 2 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Asså texten som står PÅ bilarna. LS*PD, Police och det.. Var hittar jag så jag kan ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag tror dom är texturerade så, så om du vill ändra nån text så måste du lägga in dom i ett pogra mså du kan lägga på nya textuer... , Inget modding proffs men gissar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tjena! kan nån göra nya polis, ambulans och brand bilar, så dom blir svenska bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Chilli_13.. jag fixade för ett tag sen men tack ändå Och du andra som skrev, va tror du jag håller på med? Polismärket syns inte så bra på bilarna men på helikopters nyns det perfekt. Och texten "Polis" på bilarna e lite mörka men på motorcyklarna perfekt. Denna bilden e från det första jag ändrade.. Har gjort det ljusblåa lite bättre .. EDIT: Nån som kan ändra så att dom bara blinkar blått (inte blått/rött) i particle filen eller vilken det nu e? Redigerad 5 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Var hittar jag texten på polisbilarna? Dom ligger inte på copcar .txd filerna. Vet ej testa police eller stads namnen osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vehicle.txd och i alphan på en bild om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Som jag skrev "Jag har redan hittat, tack ändå" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jaha..... Redigerad 5 augusti, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tjena! okej nice när kommer du vara färdig, du haru msn skez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Tjena! okej nice när kommer du vara färdig, du haru msn skez? Ja det har han "antaktik@hotmail.com" Använd PM knappen under hans inlägg nästa gång. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Okej addade han Redigerad 7 augusti, 2005 av Mange_82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tjena! när kommer nya polis, ambulans och brandkår bilarna att vara klara:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tjena! när kommer nya polis, ambulans och brandkår bilarna att vara klara:P Vet inte du, har varit borta nu några dagar, kom nyss hem.. Men såg att en j*vla massa folk hade addat mig på msn. Du e nog en av dom. bara skriv till mig så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Snygg polis, var kan man ladda ner den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts