Foo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har aldrig spelat det... men jag har hört att det ska vara väldigt bra.... Så jag köper det nog snart.... Sen kan jag hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har aldrig spelat det... men jag har hört att det ska vara väldigt bra.... Så jag köper det nog snart.... Sen kan jag hjälpa dig! Heh, ok, danke danke isåfall nu har man föresten börjat komma någonvart..fast börjar tvivla på om jag har hela spelet. fick ju som sagt en piratkopia, så han kunde ju inte lova att hela spelet var med(han hade inte spelat igenom allt själv). skulle iaf vara jävligt synd, nu när man börjat komma in i storyn och det hela, om spelet bara tog slut..nåväl..får väll hoppas på det bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Heh, ok, danke danke isåfall nu har man föresten börjat komma någonvart..fast börjar tvivla på om jag har hela spelet. fick ju som sagt en piratkopia, så han kunde ju inte lova att hela spelet var med(han hade inte spelat igenom allt själv). skulle iaf vara jävligt synd, nu när man börjat komma in i storyn och det hela, om spelet bara tog slut..nåväl..får väll hoppas på det bästa.. Skulle vara mkt märkligt om spelet bara tog slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skulle vara mkt märkligt om spelet bara tog slut Mjo, man alltså, jag fick fyra skivor, varje skiva har 650mb på sig, och varje gång spelet tar slut så står det "stoppa i skiva 2/4" och sådant. 3 skivor har använts nu, och när man kollat världskartan tycks det finnas hur mkt som helst kvar av spelet. känns som om den sista skivan inte kommer innehålla så mycket grejor så att man kan spela igenom hela spelet..men nåväl. tar det bara slut plötsligt får jag väll beställa det från webhallen. vill ju ha hela spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Fan..jag slarvade bort den! :'( GAAAAH! jag slarvade verkligen bort den! jag har ingen aning om vart den är! den kan vara vart som helst! ÅÅÅÅH!!! SKIT SKIT SKIT!!!! :'( jag slarvade bort..armen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Fan..jag slarvade bort den! :'( GAAAAH! jag slarvade verkligen bort den! jag har ingen aning om vart den är! den kan vara vart som helst! ÅÅÅÅH!!! SKIT SKIT SKIT!!!! :'( jag slarvade bort..armen.. Ähum. Dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ähum. Dubbelpost So what? spelar ingen roll enligt mig. stör mig inte på dubbelpost och dubbelpostare endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Gör man det hela tiden kan det ju uppfattas som dåligt. Inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Gör man det hela tiden kan det ju uppfattas som dåligt. Inte sant? Mjo, men jag gör det rätt ofta, inga tycks bry sig särskillt mkt endå. spelar ingen roll enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nu skriver jag endast för att puffa upp tråden. idag kom lady of pain och tog mig. hon ansåg att jag dödat för många. fick gå runt i en stor labyrint. det var dötrist. avslutade allt och gick in på min sparning, som hade sparats i sigil. slapp gå omkring i labyrinten, gött mos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nu skriver jag endast för att puffa upp tråden .2 Har fått 2 nya kompanjoner. Ignus och Fall-From-Grace. dom är trevliga. Iallafall den sistnämnda. Ignus e ett ganska taskigt brinnande lik,fast jävla bra i strid med sina eldbollar. Nu ska jag hämnas på Murdersense. Han e dum mot Reekwind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts