IceCandy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Visst, det är gammalt, kom ut för 6 år sedan, men jag fick det idag så om det är nån som har det så skulle det vara kul om ni kunde svara på några frågor.. när var och hur får man fler karaktärer att hänga med? den där kaxiga tjejen, annah, kan man få med henne på nåt sätt? hur snor man grejor? har precis börjat, så har inte kommit så långt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ingen tycks ha Planescape? :'( (detta skrev jag för att knuffa upp tråden, så att fler folk kan spana in den och kanske säga "jo, jag har planescape, såhär gör man:" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad är det för typ av spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är det de spelet där man är död och lever i dödets rike..eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Peskele: har redan kollat på gamefaqs, men hittar inte så mkt som handlar om de jag vill ha hjälp med. Alpha: man e en odödlig snubbe som förlorat sitt minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Alpha: man e en odödlig snubbe som förlorat sitt minne Kollade på Google, det var ju det spelet jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kollade på Google, det var ju det spelet jag menade. Okej, men tänkte på det där du skrev om dödets rike..man lever la inte i dödets rike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 . http://www.gamespot.com/gamespot/guides/pt_gg/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 . http://www.gamespot.com/gamespot/guides/pt_gg/ Bra guide, fick veta en del, men vågar inte läsa mer, den tycks innehålla lite väl mkt spoilers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Bra guide, fick veta en del, men vågar inte läsa mer, den tycks innehålla lite väl mkt spoilers.. Hehe så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Du IsGodis, är spelet bra? Är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Du IsGodis, är spelet bra? Är det värt att köpa? Jo, de tycker jag det är, det enda problemet skulle isåfall vara att få tag på det. de har slutat tillverkas och är svårt att få tag på i vanliga affärer. skulle isåfall vara begagnat, också tycks dom ha några ex på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jo, de tycker jag det är, det enda problemet skulle isåfall vara att få tag på det. de har slutat tillverkas och är svårt att få tag på i vanliga affärer. skulle isåfall vara begagnat, också tycks dom ha några ex på webhallen. Var köpte du spelet? Webhallen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Var köpte du spelet? Webhallen eller? Hon kanske läste om det i super play, letade runt i affärer efter det och efter några veckor så fick hon en kopia gratis av en snubbe på toys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hon kanske läste om det i super play, letade runt i affärer efter det och efter några veckor så fick hon en kopia gratis av en snubbe på toys? Kanske det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kanske det kanske Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fan! Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vadå? Orkar inte snacka med snubbar från Toys ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Orkar inte snacka med snubbar från Toys ( ) Beställ från webhallen. på dom flesta ställen jag var dom sa dom oftast bara "spelet är så gammalt att det slutat tillverkas". men på webhallen kan ingen tjöta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts