ZliPp Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Om man fuskar på en profil, påverkas dom andra profilerna då? Tänkte göra en som jag fuskar och skit på, men bara undrar så att dom andra seriösa inte "tar skada av det"? (alltså så att det står att man har fuskat på dom andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Om man fuskar på en profil, påverkas dom andra profilerna då? Tänkte göra en som jag fuskar och skit på, men bara undrar så att dom andra seriösa inte "tar skada av det"? (alltså så att det står att man har fuskat på dom andra) Självklart inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ok, tack, hehe. Ville inte riskera något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 För mig tog dom seriösa illa upp . . . Det blev fel på ljudet på många av dom och spelet crachade och så. . . Har mitt på ps2 så det kan vara för att minnes kortet är trasigt eller liknande för det har krånglat med andra spel med . . . Men om du nu har det till ps2 så ska du vara försiktig iaf, kolla ALLTID så att pistolerna låter som dom ska innan du sparar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 För mig tog dom seriösa illa upp . . . Det blev fel på ljudet på många av dom och spelet crachade och så. . . Har mitt på ps2 så det kan vara för att minnes kortet är trasigt eller liknande för det har krånglat med andra spel med . . . Men om du nu har det till ps2 så ska du vara försiktig iaf, kolla ALLTID så att pistolerna låter som dom ska innan du sparar Låter som dem ska? hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja, du vet jhu t.ex hur pistolen i spelet låter ? Kolla så att den låter så som du vet att den låter innan du sparar . . . För det har blivit fel för mig ibland så att hagelgeväret lät så som det låter när man knockar någon med ett baseboll trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ja, du vet jhu t.ex hur pistolen i spelet låter ? Kolla så att den låter så som du vet att den låter innan du sparar . . . För det har blivit fel för mig ibland så att hagelgeväret lät så som det låter när man knockar någon med ett baseboll trä Alltså shit, hoppas man inte stöter på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts