RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Titel: Warhawk Utvecklare: Incognito Antal spelare: 1-? Format: Playstation 3 Släpps: November 2006 Warhawk är uppföljaren till det gamla PS1-spelet med samma namn. Det ska vara ett actionspel där man både kan strida på marken och i stora luftstrider. Det ska vara som en blandning av Halo, Star Wars och Crimson Skies. Källor från utvecklarna har sagt att Warhawk ska kunna ha 2000 fiender samtidigt på skärmen. Spelet kommer även bli ett av launch-spelen till PS3, så vi får ta del av det redan i november. Mycket mer info om spelet finns inte än. Jag tycker det verkar roligt och tror att det kan bli ett av dom stora spelen i början av nästa generation. Artiklar: Comuter and videogames IGN Bilder: Bild 1 Bild 2 Bild 3 TGS-bild: 4 Trailer: Trailer 1 TGS trailer: Trailer 2 Redigerad 7 april, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jo detta spel verkar jävligt fräckt. Detta ska man köpa om jag skaffar ps3.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Den här bilden värkar ju fräckare än dom du lade upp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det ser ut som ett modernt andra världskrig Hur som helst klart jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Den här bilden värkar ju fräckare än dom du lade upp . Han la upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det ser ut som ett modernt andra världskrig Hur som helst klart jag ska köpa det Hur fan kan Andra Värdskriget bli modernt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Han la upp dom. Ja om man trycker på next, men han länkade bara till dom andra två bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det är grymt JA!, ska nog köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Den här bilden värkar ju fräckare än dom du lade upp . Lägger upp bilden i första inlägget. Jag hoppas verkligen att man kan vara minst 100 st samtidigt på online. Tänk alla dogfights (flygstrider) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ännu ett framtidsspel... hoppas det blir något spel till ps3 som utspelas under det gamla goda ww2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hur fan kan Andra Värdskriget bli modernt? Lite svårt att förklara men sakerna ser typ 1940 ut men också utommoderna på något sett Tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lite svårt att förklara men sakerna ser typ 1940 ut men också utommoderna på något sett Tycker jag iaf Ungefär som Crimson Skies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Svävande hangarfartyg Men det lär ju bli skitgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hoppas det finns markstrider också bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hoppas det finns markstrider också bara Enligt källor från utvecklarna ska det både vara mark och luft-strider. På trailern ser man ju både en trupp marksoldater och en stor flygarmé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ojojoj ett måste sen när man har fått PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ser ju skitgrymt ut, fast jag tappade andan när jag såg Killzone 2.. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Lite ny info från den hemliga källan Spelet är planerat att släppas i höst/tidig vinter 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Kan lika gärna dra upp tråden igen i samband med TGS. Ett nytt foto har släppts och en trailer har visats. Trailern är dock inspelad med personkamera. Länkarna hittar ni i första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts