Jacker Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Han hägde inte sig. det är bara en fågel... länk Det är vad en del påstår, men det finns inga bevis på det. Visst, det kan vara en fågel. Men det är sant att en av statisterna tog självmord under inspelningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 UFOn finns ffs... unindentified flying object.... så ja UFOn finns.. däremot om de finns flygande tefat me gröna gubbar i tror ja inte Wow så mycket du kan.. Och nej jag tror inte på spöken m.m isf får spökerna bevisa det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Wow så mycket du kan.. Och nej jag tror inte på spöken m.m isf får spökerna bevisa det för mig. BUUUUUUU!!! Övertygad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 det e 20 av 80% chans att det går att få en disk att flyga. 20 av 80%? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Wow så mycket du kan.. Och nej jag tror inte på spöken m.m isf får spökerna bevisa det för mig. Så allt som inte du sett på riktigt existerar inte? t.ex. tjejerna på reklam affisherna är data gjorda? bilarna på bil reklamerna är inte riktiga för du inte sett en sån i verkliga livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Så allt som inte du sett på riktigt existerar inte? t.ex. tjejerna på reklam affisherna är data gjorda? Det är ju så feministerna resonerar. "Det finns INGEN som ser ut så" brukar dom säga om modellerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Detta tycker jag är skumt. http://www.peterenglund.com/textarkiv/kenned.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Edit: Tija, ni var ju små då. Ni kanske menade att det är pappas stol och att ni inte ska sitta där för att din pappa skulle sitta där... eller? Nej, vi brukade sitta där, vi brukade sitta överallt (ehm... hur lät det? ). I'm telling you, he was THERE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Skit läskig spök video, som har bekräftats vara hel äkta...kommer inte våga sova på flera dagar :'( -------------------------------------------------------------------------------- http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=11941 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Skit läskig spök video, som har bekräftats vara hel äkta...kommer inte våga sova på flera dagar :'( -------------------------------------------------------------------------------- http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=11941 Fyfan verkligen inget för känsliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Berätta, vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fyfan verkligen inget för känsliga Mäh. nu vågar jag inte kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men, dom som har sett den kan väl berätta? Är det den där Barton- filmen där några killar är inne i ett hus, och plötsligt upptäcker att något står och stirrar på dom i dörröppningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men, dom som har sett den kan väl berätta? Är det den där Barton- filmen där några killar är inne i ett hus, och plötsligt upptäcker att något står och stirrar på dom i dörröppningen? Det är bara en idiot med vitt lakan som larvar sig... Trodde det skulle vara skitläskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det är bara en idiot med vitt lakan som larvar sig... Trodde det skulle vara skitläskigt Allvarligt? Är rädd för att nån jävel ska komma upp och skrika som fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det den där Barton- filmen där några killar är inne i ett hus, och plötsligt upptäcker att något står och stirrar på dom i dörröppningen? Vilken film... vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det stämmer, en kille kmr med lakan på sig, sen snubblar han. "HAHA" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Visste du att det finns ungjefär 1000 planeter för varje sandkorn på Jorden? Källa? Låter ganska osannolikt. Redigerad 7 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men det här med dom ansiktena nån snacka om. Var står det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Källa? Låter ganska osannolikt. Det låter ju osannolikt kanske, men det finns ju faktiskt sjukt många planeter där ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts