Jump to content

Paranormalt & Oförklarat

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har sett det mesta av de filmerna. Mycket interessant och jag måste säga att jag tror att Ansiktena på marken är riktiga. Fyfan vad äckligt.

kollade igenom UFO-evidence. Mycket .. oroande.

Vilken film är den me dansiktena ?

Jag har läst om dom i en bok om mysterier vi har och skulle gärna villja se dom :shifty:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet så finns det oändligt med planeter, men efter mina beräkningar finns det dock bara 1 200 000 liknande på jordklot, dom där UFO bilderna sytes att dom var falska, det e 20 av 80% chans att det går att få en disk att flyga. så ett äkta så ser garanterat inte ut så där. :shifty:

Redigerad av okändsoldat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag tror på det där med spöken men jag är nästan säker på att det finns liv på andra planeter, kan ju inte bara vara vi i hela universum.

Visste du att det finns ungjefär 1000 planeter för varje sandkorn på Jorden? tänk då på att Jorden består mestadels av vatten alltså, det finns en hel del sand på Jorden. Hur stor är chansen att det av alla dessa planeter bara finns EN! med intelligent liv på??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste du att det finns ungjefär 1000 planeter för varje sandkorn på Jorden? tänk då på att Jorden består mestadels av vatten alltså, det finns en hel del sand på Jorden. Hur stor är chansen att det av alla dessa planeter bara finns EN! med intelligent liv på??

Väldigt liten?

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ganska säkert att det har funnits liv på mars. Dom har ju sett gamla floder som vattnet har runnit på mars en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I "Trollkaren från Oz" dör det en person - mitt framför kameran. En av dvärgarna var olyckligt kär i en av statisterna. Det hela slutade med att han hängde sig själv. Dessutom gjorde han det mitt framför kameran. I scenen där Dorothy, Fågelskrämmaren och Plåt- mannen går hand-i-hand nedfär vägen som leder till Emerald City ser man nåt som hänger från ett träd i bakgrunden.

Han hägde inte sig. det är bara en fågel... länk

Redigerad av Zyemon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror på spöken, varför skulle det inte finnas? Min kära moder har varit med om lite spökgrejer kort efter att min pappa dog. Typ, grejer som lät fast de inte borde det, skuggor som inte borde vara där och sånt. Dessutom (jag har säkert sagt det förut...) en gång när jag och EB2 var små (jag minns det inte själv, mamma har berättat) så var det pappas födelsedag (efter att han dog då...) och så skulle vi fika. Men det var en stol som jag och EB2 vägrade sitta på. Mamma frågade varför och vi sa "Men...pappa sitter ju där!". Tycker jag är coolt... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart är inte jordbor ensama i universum. Jag tror att Universum är ett utrymme för ALLT!!

För hur mycket liv som helst och hur många galaxer som helst. I vår galax finns det lika många sjärnor som det finns sandkorn på jorden :D .

Fattar ni då hur stort universom är? Det tar aldrig slut!!

Vi kan inte vara dom ända levande och tänkade varelserna som finns!

Edit: Tija, ni var ju små då. Ni kanske menade att det är pappas stol och att ni inte ska sitta där för att din pappa skulle sitta där... eller? -_-

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor