BroDD Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 UFOn finns ffs... unindentified flying object.... så ja UFOn finns.. däremot om de finns flygande tefat me gröna gubbar i tror ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har sett det mesta av de filmerna. Mycket interessant och jag måste säga att jag tror att Ansiktena på marken är riktiga. Fyfan vad äckligt. kollade igenom UFO-evidence. Mycket .. oroande. Vilken film är den me dansiktena ? Jag har läst om dom i en bok om mysterier vi har och skulle gärna villja se dom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 UFOn finns ffs... unindentified flying object.... så ja UFOn finns.. däremot om de finns flygande tefat me gröna gubbar i tror ja inte Nej, men lila gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Vad jag vet så finns det oändligt med planeter, men efter mina beräkningar finns det dock bara 1 200 000 liknande på jordklot, dom där UFO bilderna sytes att dom var falska, det e 20 av 80% chans att det går att få en disk att flyga. så ett äkta så ser garanterat inte ut så där. Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej, det gör jag inte. Jag uppfattade det så. Värkar som jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Nu har jag sätt något oförklarligt............ Pottzork skriver fast han e bannad Nej jag läste fel. Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nu har jag sätt något oförklarligt............ Pottzork skriver fast han e bannad Var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sånt här är alltid intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vet inte om jag tror på det där med spöken men jag är nästan säker på att det finns liv på andra planeter, kan ju inte bara vara vi i hela universum. Visste du att det finns ungjefär 1000 planeter för varje sandkorn på Jorden? tänk då på att Jorden består mestadels av vatten alltså, det finns en hel del sand på Jorden. Hur stor är chansen att det av alla dessa planeter bara finns EN! med intelligent liv på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sånt här är alltid intressant. Ja, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Visste du att det finns ungjefär 1000 planeter för varje sandkorn på Jorden? tänk då på att Jorden består mestadels av vatten alltså, det finns en hel del sand på Jorden. Hur stor är chansen att det av alla dessa planeter bara finns EN! med intelligent liv på?? Väldigt liten? Redigerad 2 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Visste du att det finns ungjefär 1000 planeter för varje sandkorn på Jorden? tänk då på att Jorden består mestadels av vatten alltså, det finns en hel del sand på Jorden. Hur stor är chansen att det av alla dessa planeter bara finns EN! med intelligent liv på?? Det är ju ganska säkert att det har funnits liv på mars. Dom har ju sett gamla floder som vattnet har runnit på mars en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Antingen så har Jacker och Weener hittat på det här eller så är det på riktigt Jag tror att UFOn finns, men inte spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Finns det så finns de. orka gå runt och tänka på om de finns eller inte orka bryy helt enkelt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det finns bilder, filmer, ljud som bevisar att spöken finns Dock är ju en del fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej, men lila gubbar. Precis vad jag tänkt skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) I "Trollkaren från Oz" dör det en person - mitt framför kameran. En av dvärgarna var olyckligt kär i en av statisterna. Det hela slutade med att han hängde sig själv. Dessutom gjorde han det mitt framför kameran. I scenen där Dorothy, Fågelskrämmaren och Plåt- mannen går hand-i-hand nedfär vägen som leder till Emerald City ser man nåt som hänger från ett träd i bakgrunden. Han hägde inte sig. det är bara en fågel... länk Redigerad 3 augusti, 2005 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tror på spöken, varför skulle det inte finnas? Min kära moder har varit med om lite spökgrejer kort efter att min pappa dog. Typ, grejer som lät fast de inte borde det, skuggor som inte borde vara där och sånt. Dessutom (jag har säkert sagt det förut...) en gång när jag och EB2 var små (jag minns det inte själv, mamma har berättat) så var det pappas födelsedag (efter att han dog då...) och så skulle vi fika. Men det var en stol som jag och EB2 vägrade sitta på. Mamma frågade varför och vi sa "Men...pappa sitter ju där!". Tycker jag är coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Självklart är inte jordbor ensama i universum. Jag tror att Universum är ett utrymme för ALLT!! För hur mycket liv som helst och hur många galaxer som helst. I vår galax finns det lika många sjärnor som det finns sandkorn på jorden . Fattar ni då hur stort universom är? Det tar aldrig slut!! Vi kan inte vara dom ända levande och tänkade varelserna som finns! Edit: Tija, ni var ju små då. Ni kanske menade att det är pappas stol och att ni inte ska sitta där för att din pappa skulle sitta där... eller? Redigerad 3 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mor har väl spökat lite ibland. Har även sett henne ute på gatan, kanske låter konstigt. Men hon brukar stå där på busshållplatsen, som hon jämt åkte till jobbet med. Har inte sett henne på .. 3 månader nu. Hoppas jag får träffa henne igen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts