Gangzstaerrol Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hur gör man för att lägga in egen musig i s a? på gta 4 var det väl en färdig mapp för det!!! obs jag har pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzstaerrol Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Egen musik skulle det stå! sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) ...\Mina Dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks\Och lägg in lite genvägar till låtarna. EDIT: Sök före nästa gång: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29075 Redigerad 2 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Se till att göra en sökning först bara, annars läggs de inte in. Det kan du göra i Audio options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Se till att göra en sökning först bara, annars läggs de inte in. Det kan du göra i Audio options. Jag har inte behövt söka, men nu när du säger det så behövde en polare det. =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag har lagt in låtar i mappen User Tracks...men dom funkar inte skulla va tacksam om nån som vet berättade varför d inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag har lagt in låtar i mappen User Tracks...men dom funkar inte skulla va tacksam om nån som vet berättade varför d inte funkar Om du läst mitt tidigare inlägg skulle du vetat att man måste göra en sökning först. Gå in Audio options, så hittar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Gta 4 finns väll inte? Du kanske men vice city eller heter det gta 4 ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vadå audio options va e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vadå audio options va e de? I inställningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 VAR NÅNSTANS!!!!!!!!!? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Aha i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Aha i spelet.. DOH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ja där va du allt rolig din lilla lustigkurre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad är det för format det ska va på musikfilerna då? Kan man lägga in tracks från CD-skivor man har hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hm! Har en spelningslista i Mediaplayer men hur ska man göra för att lägga över de låtarna till GTA: SA då? Det går ju inte typ å dra dem från Mediaplayer och in i den öppnade mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nehe! Fungerar inte alls! Jag satt in en skiva jag hade, kopierade några tracks till skrivbordet och la alla dom i den angivna foldern ovan och testade via Audio Options i spelet på den radiokanalen... hördes inte ett skit! Stendött!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nehe! Fungerar inte alls! Jag satt in en skiva jag hade, kopierade några tracks till skrivbordet och la alla dom i den angivna foldern ovan och testade via Audio Options i spelet på den radiokanalen... hördes inte ett skit! Stendött!! :'( Tröck du på Scan User Track i Audio options då? // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Japp, men kanske inte .cda filer funkar? (CD Audio) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts