Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 det skulle vara tufft att hoppa utan att väckla ut fallskärmen Det skulle nog inte va bra för hälsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Det skulle nog inte va bra för hälsan näää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 näää Hehe splatt splatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Då behöver man 200 i hälsa och 90000000 i armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Då behöver man 200 i hälsa och 90000000 i armor Det beror ju på hur långt det är till marken där man hoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Nu syftar jag på 7 km-1 mils avstånd från marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Nu syftar jag på 7 km-1 mils avstånd från marken Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 det skulle vara lite mer sport om man låste in sig i ett kassa skåp och sen blev ut puttad från ett plan också ska man ta sig där ifrån och utlösa fallskärmen för att överleva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 det skulle vara lite mer sport om man låste in sig i ett kassa skåp och sen blev ut puttad från ett plan också ska man ta sig där ifrån och utlösa fallskärmen för att överleva Haha!! Gammel mannen Mika är tillbaka från sin dvala... PS. Jag har fått i gång 900mHz:en nu Mika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts