Funnylin Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Såg en dag när jag var ute och surfa på nätet än postbyggnad och killen man kör som i post kläder det var cooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Äntligen har jag fått in den där jäkla posten i spelet(efter en mödosam tysk installation) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Äntligen har jag fått in den där jäkla posten i spelet(efter en mödosam tysk installation) Vad var det för post???(gul gubbe) PS. byt text för helvete!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 HAHA......Det är en mod jag hitta på en tysk sida..........det gör att det hamnar en postbyggnaden typ vid pay n spray i Shorside vale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 HAHA......Det är en mod jag hitta på en tysk sida..........det gör att det hamnar en postbyggnaden typ vid pay n spray i Shorside vale det var på gta3mods eller hur??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Falskt alarm allihopa(hel*ete)det enda jag fick in i spelet var postbilen när jag hitta byggnaden sen så var det den gamla vanliga......så den enda tyska installationen jag fått in i spelet är gps radar......och ett svärd i stället för ett baseball trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Falskt alarm allihopa(hel*ete)det enda jag fick in i spelet var postbilen när jag hitta byggnaden sen så var det den gamla vanliga......så den enda tyska installationen jag fått in i spelet är gps radar......och ett svärd i stället för ett baseball trä Ett svärd!!! hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Ja och så ska det va riddar skin till det.....hmm undrar om det finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Ja och så ska det va riddar skin till det.....hmm undrar om det finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Men vet ni vad jag har tänkt på det finns inte kniv det borde det finnas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Varför inte en yxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Varför inte en......hmm.....en......pianotråd....som i hitman coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Varför inte en......hmm.....en......pianotråd....som i hitman coolt Ni killar har ingen klass, MOTORSÅG som i Doom!!!! ojojoj vilka grejjorrrrrrrr!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Ni killar har ingen klass, MOTORSÅG som i Doom!!!! ojojoj vilka grejjorrrrrrrr!!!!! Äh... En GILJOTIN ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Äh... En GILJOTIN ska det vara! Åh hur skulle du kunna döda några me en sån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Åh hur skulle du kunna döda några me en sån??? Först kidnappar man dom, sen är det bara att sätta igång! http://216.40.241.68/contrib/anym/behead.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Först kidnappar man dom, sen är det bara att sätta igång! http://216.40.241.68/contrib/anym/behead.gif det kan ju bli lite jobbit att kidnappa alla dina offer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 det skulle va roligt att ha kast stjänor att använda osså kan man ha en fiolstråk att peta ut ögonen på folk med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Handlade inte den här topicen om posten om jag inte minns fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Handlade inte den här topicen om posten om jag inte minns fel??? äääää skit i det......... den är roligare nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts