HoMeR Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 :'( Kan någon lägga upp en savegame där uppdraget vertical bird är avklarat, jag har försökt, men jag är skitkass på att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har du också fastnat där? Jag är där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HoMeR Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag blir så jävla förbannad när det inte lyckas, för jag har försökt över 10 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Typist PC spelare, Så fort dem inte klarar det på en gång så ska nån över internet göra det åt en, så missar man story..Säg vart du kört fast så knske vi kan hjälpa dig..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HoMeR Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej tack, jag fick ny styrka av av dina ord: "typisk pc-spelare" så jag klarade hela skitet tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts