MarkusE Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tänkte att jag också kunde göra en stunt film! Specilet svårt var det inte! http://rapidshare.de/files/3579678/Markus_SA_film_.ace.html Säg vad ni tycker jag kan ta kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Säg vad ni tycker jag kan ta kritik! Bra Laddar ner nu, kommenterar sen. Edit: Doh! Jag laddade ner Mariiie's film från Rapidshare så det kommer inte funka på 1 timme. Jävla Rapidshare skit. För er som ska ladda upp stuntfilmer i framtiden: Registrera er på TGA eller FileFront Och ladda upp där. Redigerad 2 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Hyfsat bra film! Men tänk på att inte använda stunts som du inte klarar, t.ex, du landar uppochner med bilen eller ramlar av motorcykeln, filmen skulle bli mycket bättre utan misslyckade stunts.. Testa att använda replayfunktionen i nästa film, blir snyggare utan HUD och Radar Betyg: 5/10 Och varför skriver du inte i eftertexterna vilka fusk och mods du har använt? Redigerad 2 augusti, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det är min första stunt film så jag visste inte att jag skulle skriva vilka fusk och mods jag använt! Och vissa av klippen som den har jag klipp bort lite i för efteråt blev dom bara tråkiga! så vissa ser ut som jag hamnat upp och ner på men jag kommer upp sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Man behöver inte skriva att man använt fusk och mods, men det är ett hett tips! Du har använt fusk för att förbättra dina stunts, t.ex komma upp med bilen på skyskrapan i LS, det tycker jag är fel! Fusk som jag tycker är "lagliga" att ha i en stuntfilm är "Reduced Traffic - THGLOJ" och "Always Sunny - AFZLLQLL", det är dom två jag brukar använda, kanske nån mer som jag inte kommer ihåg. Men jag använder inte fusken för att förbättra mina stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kan inte se nått bra med den. 1. Musiken sög. 2. Du landade aldrig rätt 3. Varenda bild var eller vart kvaddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Den var bra, med klipp ner den lite. Ta bort det med monstertrucken och de misslyckade stunten så blir det bra sen. Och byt musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag tycker den musiken e as bra! Fast om jag gör en till så kan jag väll kanske byta musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sätt in lite musik från SA istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kanske det den enda bra i SA är ju Radio X: Welcome to the jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_way Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jga diggar den där dessert låten "i´ve been to/through the dessert on a horse with no name" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hyfsad film, OFFTOPIC: Den låten är grymm! America- a horse with no name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hyfsad film, OFFTOPIC: Den låten är grymm! America- a horse with no name Älskar hela den kanalen...K-DST!!! Rod Stewart - Young Turks, Eddie Money - Two Tickets to Paradise, Kiss - Strutter, America - A horse with no name..m.fl. helt klart den bästa kanalen på hela spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Kan inte se nått bra med den. 1. Musiken sög. 2. Du landade aldrig rätt 3. Varenda bild var eller vart kvaddad. Men kan du inte ge kritik ordentligt kan du väl vara tyst istället? (skriv hur han kan bli bättre inte bara att han va dålig) återkommer när jag sett den. Redigerad 2 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Någon som skulle kunna skicka den...den sidan är lite tråkig...kan bara ladda ner ett visst antal MB i timmen...trams... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Offtopic igen jag jag älskar k-dst också fast favorit låten e heart barracuda:) on topic så diggar jag filmen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Såg just filmen och nu är jag här för att kommentera den: Det var faktiskt den bästa första filmen jag sätt(Efter Tackles). Mycket bättre än min egna första. Musiken: 6/10. Den första låten passade ganska bra men den andra :/ Nja... Redigeringen: 7/10. Bra att du har försökt med lite effekter. Stunten: 6/10. Riktigt bra för en första film som sagt. Hela filmen: 7/10. Det du borde komma ihåg för nästa film: 1.Spela in från Replays! Det ser mycket renare ut så. 2.Försök att synca Stunten till Musiken t.ex Precis när du landar hörs Bass:en. Allt från mig. Magic// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 En ganska dålig film med tråkiga stunt, känns som att du tagit med allt du filmat typ... Betyg: 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts