bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja vad annars`? diggar inte SKRIKMUSIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 K ROSE är rätt så grym kanal, gillar country och bästa låten måste vara One Step Forward Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Svaret på frågan är ja men jag brukar mest lyssna på den kanalen som är på när man tar bilen. Tycker att musikutbudet är väldigt lyckat överlag, det finns nåt för de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 OM jag lyssnar så är det på Radio Los Santor, Playback har jag knappt lyssnat på. Men annars är det Rocken som gäller, även Master Sounds, eftersom jag gillar funk också så blir det lite Bounce FM, men tyckter att dom kunde välja lite mer funklassiker än dom som finns där, med ett stort plus är att dom grävde fram Ohio Players och George Clinton, men Funkadelic kunde dom dock haft med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bara när jag är i Los santos. det blir mer gangster känsla då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 K ROSE är rätt så grym kanal, gillar country och bästa låten måste vara One Step Forward Håller med dig Robban87! K ROSE äger Lyssnar även på RLS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vote: nej, det gör jag inte Usch, gillar inte hiphop... Den värsta "musiken" enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag lyssnar inte heller på Hip/hop Lyssnar på Radio X eller K-Rose eller Dust eller vad det nu heter Wcrt eller vad den där prat kanalen heter kan man också lyssna på ibland : D den är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja, det gör jag Men mest user tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Triple H Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men ja tycker att RLS äger ut P FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Självklart lyssnar jag på HipHop kanalerna.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja vad annars`? diggar inte SKRIKMUSIK Skrikmusik i Sanandreas? Har jag missat något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Skrikmusik i Sanandreas? Har jag missat något eller? Mjo han kanske tycker Rock o sånt som e med på Radio X är skrikmusik möjligen K-DST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Händer väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Självklart röstar man Ja. Bättre känsla i spelet med Rap/HipHop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 ORKA byta kanal... Men lysnar helst på K-DST... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 K Rose for life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej, jag lyssnar inte på radion överhuvetaget. om man ska hitta sämre soundtrack till ett spel så får man gå till den tiden då Nintendo 8-bits var nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Indeed. Och kanalen som har War - Low Rider, kommer inte ihåg vilken. Men bara när dom spelar den låten Är de inte ZZtop som gjort den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Händer -Null Vote- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts