gurfi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 I SA så är ju temat hiphop, alltså dess musik, kultur m.m är ju handlingen. och då tyckte jag att det skulle vara kul att veta hur många det är som lyssnar på hiphop. så frågan är alltså om du lyssnar på den musiken som SA kretsar kring eller om du tycker att den musiken stinker. själv så lyssnar jag på RLS så min vote faller på "ja, det gör jag". vill bara passa på att säga att om det inte va för Cortez och RLS så skulle jag nog inte lyssna på ice cube, dr. dre och alla dom här. rösta på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja det gör jag.. Lyssnar mycket på hiphop överhuvudtaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Null vote: Ibland gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vote: nej, det gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja, det gör jag, men jag lyssnar mest på KDST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lyssnar på den radiokanalen som är på när jag tar bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej, K-DST och Radio X is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vote: Null Vote. Det händer att jag lyssnar på Radio Los Santos, men inte för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sanitarium Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej, K-DST och Radio X is teh shit Indeed. Och kanalen som har War - Low Rider, kommer inte ihåg vilken. Men bara när dom spelar den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lyssnar mkt på hiphop utanför spelet men aldrig någon radiokanal. isåfall om det blir så e det K-Jah West. Tkr att user track player e fantastisk. Den enda radiokanal jag har lyssnat på i gta spelen e Rise FM i GTA III VOTE: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Vote : Nej , jag lyssnar på K-Jah West , Reggae for teh shit ! Redigerad 2 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Eftersom hiphop och rap är den sämsta musikformen jag vet så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mjo, Ibland jag lyssnar mest på User Tracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Null vote: Ibland gör jag det. Men då lyssnar du ju på RLS och/eller playback FM. det finns ju inget mått för att veta vad man ska vota. antingen lyssnar man på en viss kanal eller så gör man inte. lyssnar man lite så lyssnar man ju den kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej,lyssnar självklart på user track player! Har tillochmed låtar där som är från 2000-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Los_santos4ever Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja det gör jag i bland , bäst bland rap och hip hop kanalerna är ändå Radio los santos för där finns Ice cubes låtar, men annrs så lyssnar jag mest på K-dst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja!!! Hiphop är bäst det är det ända jag lyssnar på Man behöver ju nästan inte använda user track player när RLS finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 . nej... hiphop suger snejz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag lyssnar på min egna radio station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nej absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts