Tux Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Min battlefield vietnam spel krashar av nån anledning. Jag har Grafikkort: ATI Radeon X600 PRO.....Jag undrar om nån kan säga om jag ska stänga av nåt i DirectX eller.........Jag läste på battlefields hemsida att jag ska stänga av Anti-Aliasing coh Anisotropic Filtering...men var hittar jag dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja det finns en pinnad topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Borta. Hittade den men jag tycker den ska vara på viktigt. Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja det finns en pinnad topic ... Som är tillför Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Min battlefield vietnam spel krashar av nån anledning. Jag har Grafikkort: ATI Radeon X600 PRO.....Jag undrar om nån kan säga om jag ska stänga av nåt i DirectX eller.........Jag läste på battlefields hemsida att jag ska stänga av Anti-Aliasing coh Anisotropic Filtering...men var hittar jag dom? A-A och A-F hittar du i dina drivrutiner för grafikkortet, Högerklicka på skrivbordet, egenskaper, inställningar, avancerat o sen ditt grafikkort. där hittar du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) ... Som är tillför Battlefield 2. Det finns nog en tråd för alla battlefield också här. Men jag tycker den borde vara på viktigt Redigerad 2 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Man måste avsluta uppkopplingen till internet och sedan stänga av alla virusprogram och framför allt: ZoneAlarm ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts