MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hej, jag har installerat Xampp (notera: inte lite.) 1.4.14 men det står "error, aborting" "do you already have en server running on port 3306?" men det har jag inte! vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Om du har en mjukvarubrandvägg så kan det vara den du måste konfigurera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Offtopic: 3306 är min pinkod till min mobil måste byta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Offtopic: 3306 är min pinkod till min mobil måste byta nu Ja, det var ju intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hej, jag har installerat Xampp (notera: inte lite.) 1.4.14 men det står "error, aborting" "do you already have en server running on port 3306?" men det har jag inte! vad är felet? Apachefriends har faktiskt ett forum för XAMPP, prova att fråga på det istället; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Är lite sent ute med replies pga. jag har varit borta 2 dagar, tack så mycket vigge! edit1: forumet är på tyska. edit2: jag har Norton Internet Security 2005. Redigerad 4 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 edit1: forumet är på tyska. Om du faktiskt kollar på sidan finns det en ganska stor länk till ett engelskt forum. http://www.apachefriends.org/f/index.php?c...20f074cd14ca09f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Yeh...vart lite blind där >.< sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Yeh...vart lite blind där >.< sorry. Np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts