skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Amen, brutha! Men deras låtar är overall grymma, även utöver Late Goodbye. Får nog ta mig en titt i deras diskografi, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Metallicas Album Master of Puppets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Schnappi das kleine krokodil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Judas Priest - Angel of Retribution Köp köp köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Toki> ja självklart var jag där, hon i kassan sa att jag var en av dom första i Sverige att få biljett Freaky Style är bra, Mothers Milk är en av mina favoriter, deras sista igentliga funkrock skiva, efter Blood, sugar, sex magic. blev det mer hårdare rock. Fan va coolt! Uplift Mofo Party Plane är också rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts