emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Pico dissade en moderator!!! Senast gjort 1874, och vi vet alla hur det gick för den stackaren som gjorde det den gången... Hultenius vaknar upp ur sin grotta, och hör ropet från KalleR. Han springer snabbt fram på de vassa stenarna, och når inom ett ögonblick platsen för tragedin. Där står Pico, samt en del andra forumiter och diskuterar en novelltävling. KalleR ligger still som en saltstod på det varma marken. Hultenius skriker så MetoC7 hoppar högt av rädsla. "VEEMMM HAR GJORT DETTA!?!?". Av rädsla att bli ditsatt själv, sticker skribb ut ett benigt finger åt Picos håll. Han! Han! Jorden mörknar, och Hultenius skugga täcker över den skräckslagne Pico. Report <----- *klick* *klick* *klick* *klick* Sämta historien ever!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kika gärna in Bokförlaget Semics tävling HÄR. Tänkte ställa upp och hoppas på lite motstånd från fler än 40-åriga wannabe-writer-tanter. Ante up! NICE! Jag deltar nog. E bra på att skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Sämta historien ever!!!!!!!! Vill du att jag ska aga dig med en kungskobra, härdare??? *smisk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahhahhahahaq skriva novell och vinna 50papp, det är nåt för ritiga geeks det Det är just därför jag håller mig ifrån forumet efter ett krog besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vill du att jag ska aga dig med en kungskobra, härdare??? *smisk* Om du ursäktar mig så går jag till sängs och skrattar lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Om du ursäktar mig så går jag till sängs och skrattar lite nu Natti natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Natti natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 I swore to myself I'd participate, but I'm already in my pajamas! Öh, ställer kanske upp. Jag är en riktig elitförfattare, må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts