Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kika gärna in Bokförlaget Semics tävling HÄR. Tänkte ställa upp och hoppas på lite motstånd från fler än 40-åriga wannabe-writer-tanter. Ante up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Hmm, 50000 kr i prissumma... Kanske ställer upp då, men jag kommer nog inte vara något vidare motstånd. Redigerad 2 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Helsike, tänkte att det var lite intressant, men direkt när jag kommer in på sidan ser jag att temat är "kärlek i juletid" inget som jag är direkt grym på att skriva om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ska skriva en rå sexnovell och skicka in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ska skriva en rå sexnovell och skicka in Låt mig få läsa den först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lätt, att jag ska delta! Ska nog skriva en halvt erotisk novell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag hoppas verkligen Frenzy deltar. Seriöst. Jag kanske kommer delta men mina noveller är för "svårsmälta" dvs. detaljerade enligt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag hoppas verkligen Frenzy deltar. Seriöst. Jag kanske kommer delta men mina noveller är för "svårsmälta" dvs. detaljerade enligt många. "Kassa" med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahhahhahahaq skriva novell och vinna 50papp, det är nåt för ritiga geeks det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahhahhahahaq skriva novell och vinna 50papp, det är nåt för ritiga geeks det Öh? Whut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Orka... hade det varit valfritt skulle jag ha ställt upp men kärlek... Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Öh? Whut? Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahhahhahahaq skriva novell och vinna 50papp, det är nåt för ritiga geeks det Ja, för tjäna pengar på lätt och roligt arbete, det är så jävla nördigt... Usch... Jag ska också ställa upp! Ebeeto (och alla de där 40åriga författarwannabe-tanterna) kommer äga mig... Värt ett försök, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahhahhahahaq skriva novell och vinna 50papp, det är nåt för ritiga geeks det Så cyniskt och fördomsfullt av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahhahhahahaq skriva novell och vinna 50papp, det är nåt för ritiga geeks det Nej, det är för folk som har förmågan att kunna skriva någorlunda korrekt. Inte som du, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tror jag väljer at jobba ihop 50.000 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har ingen chans så jag förstår inte varför jag ens ska försöka... Såvida jag inte får en snilleblixt. Men man får ju inte ens hitta på tema själv! Då e de fanimej inte värt att slänga ut pengar på frimärke ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tror jag väljer at jobba ihop 50.000 istället Skrivande är också jobb... Det ska i alla fall leva på om ett par år hade jag tänkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nej, det är för folk som har förmågan att kunna skriva någorlunda korrekt. Inte som du, alltså. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nej, det är för folk som har förmågan att kunna skriva någorlunda korrekt. Inte som du, alltså. Pico dissade en moderator!!! Senast gjort 1874, och vi vet alla hur det gick för den stackaren som gjorde det den gången... Hultenius vaknar upp ur sin grotta, och hör ropet från KalleR. Han springer snabbt fram på de vassa stenarna, och når inom ett ögonblick platsen för tragedin. Där står Pico, samt en del andra forumiter och diskuterar en novelltävling. KalleR ligger still som en saltstod på det varma marken. Hultenius skriker så MetoC7 hoppar högt av rädsla. "VEEMMM HAR GJORT DETTA!?!?". Av rädsla att bli ditsatt själv, sticker skribb ut ett benigt finger åt Picos håll. Han! Han! Jorden mörknar, och Hultenius skugga täcker över den skräckslagne Pico. Report <----- *klick* *klick* *klick* *klick* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts