allstars Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 hur och var hittar jag brandstationen, har hört att man kan tjäna ganska mycket pengar på dom uppdragen, tips på hur man fixar *Phnom Pehn '86* skit svårt att sikta med ps2 kontrollen man skulle haft en "vanlig mus istället *suck,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Sikte e det väl inget problem med Det e bara å ta Colten & hålla in L1 eller R1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Brand stationen ligger i mitten i närheten av polis stationen i tredje världen. Jag brukar nöja mig med att kasta några koktail så kommer brand bilarna. Tips: När du klarat till level 13 med brand bil så blir du emun mot eld. Med andra ord du kan gå igenom eld utan att ta någon skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Sikte e det väl inget problem med Det e bara å ta Colten & hålla in L1 eller R1 ,,,,men i helikoptern kan du ju bara använda vapnet med sikte när du ska skjuta ner gubbarna på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Brand stationen ligger i mitten i närheten av polis stationen i tredje världen. Jag brukar nöja mig med att kasta några koktail så kommer brand bilarna. Tips: När du klarat till level 13 med brand bil så blir du emun mot eld. Med andra ord du kan gå igenom eld utan att ta någon skada. ,,,,blir det några pengar då eller är det skit summor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ,,,,blir det några pengar då eller är det skit summor Skit summor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts