VaXXoR Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hej, när ja kör mitt SA så blir de svart längst bort på gatan. hur får man bort de ? De är ganska jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Öka "viewdistance" om jag har förstått dig rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det är så för mig med och min kompis men när jag ändrade upplösningen till samma som jag har i windows så försvann det svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Okej, tackar. ska kolla när ja kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vadå upplösningen?? (:!!!:)måste få veta... det svarta e så jobbigt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts