Los_santos4ever Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nån som vet hur man får tillbaka den dejten som står och skjuter på ett av blueberrys hustak har nog förmodligen skjutit på henne ngn gång för nu är hon aldrig där längre så jag vet inte vad jag ska ta mig till ngn som vet skriv bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det går inte att få tillbaka henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mysko,förut så sköt jag henne,och hon kom tillbaks senare i spelet. Dödade henne när jag var i Los Santos. Sedan skulle jag kolla om hon var kvar där när jag kommit till Las Venturas,och det hade hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts