Dee Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag är från skokloster. Jag har bot här i 18 vårar. Är det någon annan som är från Skokloster? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Nej och detta var en fasligt onödig tråd. REPORT (:!!! Redigerad 1 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har för mig att det finns någon "Var bor du?" tråd. Leta i den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Okej... okej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skokloster? Vad i hela fridens namn är ett skokloster? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skokloster? Vad i hela fridens namn är ett skokloster? Ligger i Uppsalatrakten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skokloster? Vad i hela fridens namn är ett skokloster? Tydligen ett VÄLDIGT litet samhälle: http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=...ck_id=&symbols= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vad i hela fridens namn är ett skokloster? Ett kloster där det bor sko-nunnor. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/nunnan_copy.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gör man något speciellt i ett skokloster? o.0 Är det en massa munkar och nunnor som går runt där hela dagarna eller vad är det?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Ett kloster där det bor sko-nunnor. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/nunnan_copy.jpg Hohoho, Du är ju för skoji du Topp3! En sån komiker. Hohoho... (:!!! Redigerad 1 augusti, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Gör man något speciellt i ett skokloster? o.0 Är det en massa munkar och nunnor som går runt där hela dagarna eller vad är det?! Nej, dom springer, dom har "puma-dojer". *Corleone gör ett mycket misslyckat försök med att vara rolig* Redigerad 1 augusti, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hehe, nä nu får vi inte va lea mot honom! Dee, nej jag tror att träffa nån som bor där på sajten är ungefär lika stor som att bli träffad av blixten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 En tjej ifrån min förra klass flyttade till Skokloster förra året. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Låst? Gör mig till Modearator... SNÄLLA!!!!!!!! :'( Redigerad 1 augusti, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej, jag bor i Gustavsberg. Känt för sina toalettstolar samt porslin. Här spelade man in Kvarteret som gick på kanal 3 förut.... Ganska onödig tråd, kolla in medlemmarnas profiler om du vill se vart de bor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skokloster är vida känt för Skokloster-spelen som brukar hållas så här års. The Duckling Has Spoken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej det är jag inte. SKAUNE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 blablabla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag e ifrån Uppsala, gills det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 blablabla Men.. Taskiiiiiiiiiiiiiiii.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts